2016年1月4日 星期一

我係乜乜乜

星期六去左朋友club house 的party, 無細心去看呢個節目。後來見到facebook洗版鬧港女,所以又上youtube 看看。事實上有6個女仔轉軚, 有6個女仔系繼續stick to their choices,繼續系游學修身邊。不過因為節目效果系要『怒插港女』,呢D繼續留系游學修身邊既女仔唔會有人訪問她們的想法。

所以,statistcially 來講,港女比例。。。一半半啦。

比著我呢,可能因為根本唔認得劉鳴煒系邊個,所以繼續傻下傻下企左系度。 就算有人同我講,哇,呢個系華人置業主席啊。。。我都可以預想到自己個反應系:『So ?』

有呢D反應,唔系因為我唔貪錢,主要系因為。。。反。應。慢!!! 操山已經試過周潤發迎面而來 “give me five", 而我竟然系無反應。因為我根本睇唔到佢。。。我老公同我講,周潤發可能都系第一次有人對佢視而不見。仲要系佢主動同人打招呼都竟然有人會唔睬佢。

所以,有眼無珠系我既DNA,命中註定我系財富身邊過,佛在心中留。

發哥,so sorry!!!

沒有留言: