2011年4月29日 星期五

Why She Buys


这果然是一本女性写的书, 囉唆繁琐而且同一个point loop 十次. 本书~300页厚, 大概80,000字, 讲 Gender difference 讲左半本书, 另外半本我唔知, 因为已经无心机再睇落去, 估计讲既也是类同观点.

呢本书的题目是 《Why She Buys》, 但究竟如何引导女性消费, 没有很直接清晰的意见. 一时给予一些 Why she not buys 的小故事, 一时解释职业母亲如何平衡家庭和事业, 一时又谈论单亲母亲如何含辛茹苦, 呢D 野系 relevant, 饭同面都系食物吖, 都好 relevant, 但炒埋一碟叫人点食呀?

点解男人会拿起呢本书来睇, 当然系知道女性在消费市场的实力强劲, 知道死啦, 要补补D女性知识. 所以女性点劲呢D阿妈系女人既野真系唔驶讲甘多. 呢本野不断重复申诉男性生意人不明白女人, 建议零售业要大量聘用女行政人员, 甚至由女人领导. Well, 男人睇完知道自己玩完, 明晒!

话时话, 讲 Gender difference, 我觉得《Why Men Don't Listen and Women Can't Read Maps》写得几好, 解释男女脑部结构的不同, 真系比左幅脑部解剖图示, 非常搞笑. 而且分析hormones  如何影响脑部结构, 再加上演化心理学等等论据, 清晰易明. 

3 則留言:

方潤 提到...

Why Men Don't Listen and Women Can't Read Maps 那本,其實生物學方面有點穿鑿附會,還不及男女大不同。

要看Gender difference的生物基礎,書其實有很多。我想Jared Diamond那本《性趣何來》(Why is Sex Fun?)是很好的。

Betty 提到...

搞唔搞笑先?

Betty 提到...

搞笑就可以睇下哦...