2010年8月17日 星期二

知识

最近与某人吃饭, 某人面试应徵做设计的人, 画了幅三角锥体要他计算, 结果应徵者说忘记了怎样计算.

某人: 「你数学考试合格哦?」

者: 「系, 但唔记得.」

某人: 「甘你可唔可以讲下你张 cert 上面边D野你记得, 边D 唔记得?」

者: 「........」

听到这样的对答, 我心想假如我是应徵者就惨啦, 读到 Form 7 的 Phy, Chem, Bio 读到 Form 5 的 Geog, Econ 有A 有B 有C, 但基本上已经还给老师.

明明 Form 6 时靠帮同学补习 Bio 及数学来揾食, 照道理根基应该比别人扎实, 但其实一样可以忘记.

如果学会了知识, 考试也能取得高分, 而过后却忘得一干二净, 那么与文盲有什么区别?

12 則留言:

Hana 提到...

搞搞你個email吖!哩排成日收到你啲有病毒電郵,yahoo、hotmail都有,又唔敢擺你落垃圾度驚你真係揾我。

eric 提到...

有時真喺好慘,大多數都記得就偏偏有一樣喺唔記得。
其實嗰位應徵者可以試下當場解番條公式出嚟,都好過就咁話唔記得。

Betty 提到...

email stuff:

I have changed my password, if still receive junk mail, then I really don't know what to do.

詩白爾 提到...

如果記得晒,邊有「書到用時方恨少」?

過內人 提到...

畀我係嗰個應「徵」者,我會打個某人一身,咁鬼串。

btw, 你中文考乜??

h 提到...

唔記得公式唔緊要,唔識畫一舊舊積木出來砌個金字塔來估至係死蠢。
你揾美國學生,就算唔識都會作個答案出來


x

xx
xx

xxx
xxx
xxx

韻味熊貓 提到...

小瓶子:

你的電郵更改密碼都無用,因為你個「腦」,中咗毒喇!嘻嘻!

Betty 提到...

中文....好似C或者D呱...

用国语拼音,一下子弹左嗰同音字出来无留意到. 哈哈...

Quality Alchemist 提到...

我記得會考成績, 因第一次失敗, repeat才成功.

提到...

學完考完市忘記,是成功的香港人典範

如有不明,請讀陳冠中的我這一代香港人

Betty 提到...

不如借来睇下?

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

我都只係記得大學一部份科目的內容噃~~~~~~:P

Daniel.