2010年6月7日 星期一

Undercover Princesses





昨天偶然看明珠台节目, 看到这三个公主在他乡寻找爱人, 很感兴趣.

无男人似乎不独是港女问题, 贵为公主, 一样要面对同样问题.

其中一位Uganda 公主, 带着男朋友回家, 瞒着大家他是普通平民的身份, 告诉家人及总理这位是某位国家的王子. 真不知道她是如何做到的. 节目出街后, 这个大话一定会穿出来, 到时候她又怎样交代呢?

印度公主最 desperate, 没能找到男人, 只能邀请女性朋友到自己的家旅行.

德国公主平易近人, 又生得标致, 性格活泼开朗. 男性朋友被吸引而随她到德国去, 大家结伴玩了两个星期, 结果.....

9 則留言:

wiwiana 提到...

我早陣子在BBC也看過這節目,覺得很有趣,不過當時太累要去睡,所以沒有看到結局,看到你這裡寫才知道結局這樣!

其實不計各人的外表和西方審美眼光,單單是工作的地方,在炸魚店和CRICKET店工作的兩位公主,其實已經很難認識其他男人,只有被安排在髮廊工作的那位才算有較多機會接觸其他人,所以全個節目都有點「搵戲黎做」的感覺,不過我都好佩服BBC找到三位公主,而且節目都好有新意,好過香港一味靠抄的風氣。

BBC之後仲有一套男版的 UNDERCOVER PRINCES,不過我未睇過,唔知好唔好睇。

Betty 提到...

我都未睇过...不过有兴趣睇下.

eric 提到...

男版我睇過,喺比女版搞笑。有幾個所謂王子好騎呢。其中一個喺基㗎!

Betty 提到...

王子公开自己系基的身份, 会唔会有问题架?

我們的故事 提到...

你好,我們幾位朋友剛剛設立了一個Blog (http://ourstorieshk.blogspot.com/), 希望寫寫我們身邊普通人的一些不普通的故事。讓大家學會珍惜自己的生活,及學會欣賞身邊的每一個人。
我們也非常歡迎網友提供材料、故事。謝謝支持!

eric 提到...

又奇在冇乜問題喎。後尾佢帶"男友"返"皇宮",個男友反應好攪笑。

Hana 提到...

上星期有睇,哩個星期唔記得咗睇,好彩你貼上來,得閑要睇下。(thx)

幾好睇!得德國嗰個似'傳統印像'中的公主。

Betty 提到...

我都觉得德国公主几靓女.

匿名 提到...

請問你在那裏可以重看~~~>"<一直也找不到