2010年6月1日 星期二

医德

我认为一个医生, 除了医好病人身体上的病症之外, 也要兼顾病人感受, 否则不配做医生.

父亲头晕, 去医院做检查, 医生开了些耳水不平衡的药给他, 然后对他说, 一个星期后如果无改善, 就可能是「脑生野」, 要回来做详细检查.

我怀疑讲呢番说话既医生, 嗰脑可能系生响屎忽度.

头晕的原因可以有很多, 「脑生野」是众多原因之一, 持续担心的话亦可以招致头晕. 既然所有检查都未做, 何必搞到病人心情忐忑不安呢?

如果你要求病人再作进一步的检查, 直接说头晕持续而食药无效的话, 下星期要复诊, 再作详细些的检查, 找出其他病因, 不就行了吗?

6 則留言:

黑人 提到...

醫生都做到麻木了
快快做完下一個,邊得閒理你咩感受呢
中醫點講呀?

陳大文部落 提到...

當然我都唔係醫生,亦唔可以拍心口完全否定「果位醫生」講嘅嘢。

不過頭暈呢,可以好多因素,尤其老人家見頭暈,係普遍現象,就算都市人繁忙、營養失衡等等,都可以「踎低起身見頭暈」....

如果只係一般間中見下頭暈,就未必下下都「腦生嘢」嘅話時話,你估真係咁易生嘢咩。

仲有,近排天氣乍熱又潮濕、空氣又污濁,身體有不適係可以理解嘅。

Betty 提到...

我见父亲甘担心, 直头比呢个医生激晕.

南蠻人 提到...

希望你爸爸早日康復

Betty 提到...

转左另一种耳水不平衡药, 已经无事啦.

Julie 提到...

At least he was trying to take the matter seriously tried to think of other possibilities, instead of just brushing you off and tell your dad to go home and rest, what's there to complain about?
Rather be safe and sorry, right? Patients and patients' relatives are so hard to please nowadays.