2010年5月14日 星期五

謝偉俊衝入商台直播室



看完条片, 固然謝偉俊冲入直播室是破坏了规矩, 但黃毓民本身的行为言论都很有问题.

首先黃毓民用了15秒发问问题, 然后论到白韻琴答问题时, 黃毓民高声反驳, 完全掩盖了白韻琴的声音.

大家的政见立场肯定是不一样, 你走过来参与这个游戏规则, 就不应该霸着米高风, 只有你讲无其他人讲. 而且讲来讲去三幅皮, 纯粹口号式叫喊.

謝偉俊说黃毓民「只许周官放火, 不许百姓点灯」, 实际上也没有说错.

42 則留言:

陳大文部落 提到...

妳現在看的是第四條影片,呢條片係唔得的,不是事實的真象。

妳要先看第 1-3 條片,妳會明白成件事的來龍去脈。第四條片係要先看頭三條片至會明的。

關鍵的第一條片,火速被商台投訴刪除,但已有人 back up ( 當然包括我 ),有得睇。第一條片將會作為呈堂證供。

補充:

1.謝偉俊衝入直播室時,其實黃毓民只是在他的法定時間表述立場,黃並沒有向白韻琴有身體接觸。

2.林依麗和黃毓民被謝偉俊侮辱,兩人反駁,但主持之一的楊振耀卻喝止兩人,又不阻止謝偉俊的亂闖行為,黃永一路不出聲,楊振耀並刻意繼續 count 黃毓民說話時間,即是黃不能對謝的行為反駁,一反駁就消耗自己的說話時間。但白韻琴期間幫手罵黃,卻無被 count 時間。

3. 白韻琴刻意問保皇派的佘繼全,說「拿!你睇到黃毓民篤住我個背脊架嘛!」但佘繼全事後都表明「黃毓民無惦到白韻琴」。即是白韻琴乘機砌黃毓民生豬肉。還有在場一眾候選人都作了人證。

※謝偉俊係想引黃毓民忍不住氣出手打佢,這在事前的戰略預計,早已計算過,果然,謝偉俊真的出呢招,中晒,多謝,thanks。

謝偉俊想在臨近公投最後一刻搞嘢,但佢輸左,而且佢個律師牌有可能不能復得(佢個牌之前已被吊銷,等緊復牌)。

等上法庭啦阿 Paul 哥...

嘿嘿嘿嘿嘿....哈哈哈哈..

完整影片請往:

http://hkgal-today.blogspot.com/

陳大文部落 提到...

有更正,記錯左謝偉俊個律師牌已經有番。

不過佢都係等被人去律師公會投訴,佢已犯了操手問題及犯了選舉條例,係事實。

匿名 提到...

嘿嘿,總有小癲狗挨著老癲狗的臭屁股在吠!

Ebenezer 提到...

選前幾日江湖"忽然"多事!

hkeric 提到...

兩句

黃毓民先生對謝偉俊說:”你食屎啦你”是否侮辱?

如果說謝偉俊是想引黃毓民忍不住氣出手打人,那麼黃毓民是否有打人的前科?又如果說謝偉俊是想引黃毓民忍不住氣出手打人,那麼黃毓民又是否想引謝偉俊衝入直撞室,又或是黃的言論一向”引人犯罪”?

篤篤篤撐 提到...

白小姐又話反對議會既粗暴文化, 佢自己既"助選團"又係一樣o甘粗暴....

匿名 提到...

正 on99 ,件事係點你都唔知就亂寫,你同街市婆有咩分別,死8婆

匿名 提到...

首先, 論壇節目就係要守規則, 既然大家發言都係30秒, 主持唔能夠主持公正, (黃生不停打斷別人說話), 該主持不該,黃生不該. 謝生沖進去更不該.
但歸根到底問題就係,黃生唔守規則, 主持未能令黃生守規則, 而引致謝生迎進去. 當時情有可原,這些都係見人見智.
但說到陰謀論者,也需事實客觀討論,而不是極其主觀的一毛錢論.

不過佢都係等被人去律師公會投訴,佢已犯了操手問題及犯了選舉條例,係事實。
相對黃生而言,謝生係陶瓷,黃生係爛鐵,硬碰硬肯定係陶瓷"奶野".

下過不得不服了那個非禮論,哈哈.

陳大文部落 提到...

呢度係小瓶子個 blog ,其實我就唔應該回應其實留言者的留言,除非好特別例外。

hkeric:

你話黃毓民罵謝偉俊「食屎啦你」係咪罵,當然係罵啦,咁我又好奇問下你,如果你智力正常的話:

- 咁謝偉俊在臨近公投期間衝進電台直播室,騷擾候選人,也搞亂電台節目直播,咁你覺得有無問題呢?


- 謝偉俊罵林依麗:「你係黃毓民走狗」,咁謝偉俊係咪侮辱她呢?

如果以上兩個問題,你都認為「阿 Paul 無錯嘅!好嘢!正!」,咁,無問題,謝偉俊已犯左「選舉條例」,及犯左「法律人員手則」,佢犯左法,已經係事實。

打手再辯駁都無用,阿 Paul 哥下次做嘢用下腦先唔該。打手都可以慳番,而家係講法律條例,唔係「我覺得 阿 Paul 無錯囉」咁樣的。

就係咁簡單。

陳大文部落 提到...

仲有,以下補充係俾其他人睇的,以免被主流傳媒誤導。

hkeric 問:「那麼黃毓民是否有打人的前科?」


根據資料,黃毓民確係無打人前科的。

但謝偉俊條「女」,大熟女白婆婆呢,佢就真係曾經暪稅而犯過法,係事實,明白未?

匿名 提到...

你地係人地個Blog嘈咩野呢? 大家既目的都唔同, 但係又話對香港好, 我真係睇唔到.

我好認同Blog主既睇法, 無因邊有果...

hkeric 提到...

借小瓶子的地方用一下

1)謝偉俊未經許可進入直中播的直播室是不對.小弟並不相信直播室入面會任何人會有危險.

2)無事實根據話人係走狗,係侮辱.而
”你係唔係黃毓民嘅走狗啊”算唔算係侮辱呢?

3)如果謝偉俊犯左「選舉條例」及「法律人員手則」,不用說那麼多(像街市一樣熱鬧),行動吧.

4)如果黃毓民是沒有打人的前科的,那麼說謝偉俊是想引黃毓民忍不住氣出手打人又有些什麼根據?

匿名 提到...

誰先犯規???
是用聲音蓋過他人的一個...

匿名 提到...

亂闖直播室反而變成英雄,被辱者反辯變成無理,這是香港人處事態度嗎?

人家無打人前科,反過來說挑釁者挑得有理,這個思維叫人汗顏.

怪不得香港競爭力每況愈下.

篤篤篤撐 提到...

一件還一件, 衝入直播室是不是可接受的行為 ?大定心知肚明, 我唔明白點解商台可以容許這樣的事發生, 而事後唔遺憾謝偉俊 ?

黃郁民平時聲大夾惡, 依家人地又學番佢;下次謝/白開咪, 郁人又衡入直播室....

林依麗胸襲果下, 好好笑~~~

匿名 提到...

小瓶子,做乜咁維護陳大文呀?He is really a ton of shit !

匿名 提到...

佢已犯了操手問題?????
及犯了選舉條例,係事實?????

吓,我係咪去錯地方呀????

咁多位法官大人?????

失覺失覺。

匿名 提到...

我是商台付費會員,
聽番整個節目8:30-9:30(13/5),
大家就可以掌握更多當時真實資料,
大家不妨聽晒全部先再評,
對幾位當事人會合理公平D。
你地有錢既可以JOIN MEMBER聽番,
最低消費$75三個月任聽881903。

匿名 提到...

SORRY,打錯時間,應該係8:00-9:30(13/5)。

匿名 提到...

黃毓民先生咁燥,
係唔係男士更年期症候群呀?
(雖然可能謝先生都好似有少少少少咁啦。)
有無男人口服液?
幫幫佢或佢地降下火好喎。

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

慎思明辨......

Daniel.

匿名 提到...

林小姐都應該係時間飲師奶口服液啦。

Betty 提到...

我反对:

1. 在对方发言时间, 黃毓民用声音盖过对方.

2. 謝偉俊冲入直播室.

大家都是不文明无礼貌的行为, 五十步笑百步而已.

匿名 提到...

爛對爛, 下品對下品, 一丘之貉.

匿名 提到...

謝唔係無啦啦推門入直播室,
謝推門入直播室唔係無原因嫁,
你地聽下原裝商台既錄音先,
陳大文先生既片,唔係事實既全部,
個節目個半鐘,大家聽晒先定案啦,唔該。

匿名 提到...

我試過有次推門入左女廁,
D小姐都無好似林小姐咁用個胸頂我,
天啊,點解你對我咁唔公平呀。

韻味熊貓 提到...

樓上果位,如果你推錯門入了女廁,比小姐用個胸頂,好多男人都推錯門入女廁架喇!包括我在內!嘻嘻!

匿名 提到...

林黃白謝四個加埋都二百幾啦,
仲好似D小朋友咁玩互罵。
如果我係佢地老師,
黃要記大過,林謝小過,白就應該唔關事咁啦。

過內人 提到...

「不過佢都係等被人去律師公會投訴,佢已犯了操手問題及犯了選舉條例,係事實。」

當然,你一路都話佢犯咗法,一路都話呢件係事實,除非陳大文先生係審呢單案嘅法官,而且呢度就係法庭。

應該咁講,係「涉嫌干犯」。

我無話佢一定無罪呀,但佢都唔一定有罪,判咗先知。

真係想知,你係相信佢犯咗法,定係已經成為事實。

有無案件編號呀??等我去法庭睇吓先。唔係嗎?係事實嘅話,無理由老冧都無個喎。無嘅話,法官判詞都有啩。

唔通響呢度嘅內容就係判詞??

匿名 提到...

節目中,白指黃身為前議員多次在議會行為暴戾,黃好慶,隔空手指指著白,邊指邊謂,暴戾得過你老公謝偉俊...繼而謝推門入直播室試圖護妻及還拖...

匿名 提到...

各位,係 "操守", 不是 "操手"。

至於啲爭執,結論係香港政治同選舉一團爛泥,怪人衰人賤人癲人傻人貪人出晒黎,人才就不屑出黎,或者出黎都係因為無知名度無政黨撐而選唔到。咁成個立法會議咪劣質人種大集會咯,仲要浪費公帑無數!

我見到泛民班廢柴就想嘔,建制嗰班亦都無個順眼,PK 呀,我年年納成十萬銀稅養哩班廢柴?

搞選舉?搞港式代議政制?卑劣大集會而已,燒銀紙,冇得益之餘更為公害,香港死梗!

匿名 提到...

1:03年年交幾十萬銀稅?
嘩,你咪起碼年薪或你公司起碼年賺幾百萬?
失覺失覺。
作為社會一份子既我,都要同你講聲多謝先。
祝你身體健康,長做長有,生意興隆,周年旺相...
唔洗火,只要泛民玩完,就係香港番生之時。
你,上等有錢人,你同建制派既達官貴人唔熟嫁咩?
燒銀紙,嘩,你係唔係真係上等人嚟嫁?
億幾啫,對於上等人嚟講,濕濕稅啦,碎銀咋。
用億幾可以送走佢地,至係我既心願。
我,上等人,有兩票係手,
佢地就係都要一人一票,
咁即係要係我手上收番一張,
超,無咁易,
仲話要踢走功能組別。
超,咁即係要踢走我隻馬,
佢地何得個能先。
669億,呢頭洗左,個頭就搵番嫁拉,
D低能80後,未見個細面即係未見細面。
算啦,佢地年青人,無實事幹,
先出嚟當開PARTY熱鬧下咁啫,
大個D,腦部發育成熟就曉LAN番屋企嫁喇。
早幾日東涌塊地賣左34億幾,
你果日無去舉牌咩?
我等緊何文田果塊,你呢,你睇仲邊塊?
你聽日去邊個場打GOLF?
澳洲定EUROPE?
我今晚夜機飛L.A.?
阿二係個邊等我,
然後再飛PARIS飲紅酒...

匿名 提到...

敢請問,商台有邊條例講過,
直播期間,不得推門內進先????

林小姐話謝唔守規矩???
守咩規矩呀?
又話商台直播室無實Q,
大嬸,直播室要有實Q????
咁洗唔洗咩埋支炮仔同揸住幾碌粗棍對住你呀?

篤篤篤撐 提到...

唔好為嗌而嗌,
郁人謂野大聱搶咪arm唔arm, 當然有睇法, 唔講了。但郁人唔arm, 唔代表闖入直播室合理 , 而且我唔覺兩者係50步同一百步分別。

至於樓上果位話"商台有邊條例講過,
直播期間,不得推門內進先????"
嗌交嗌到去呢個水平, 冇野講了。

匿名 提到...

人地律師嚟嫁,推門入直播室護妻,犯法????
最多都係唔尊重商台主人家啫。
人地主人家都咩反應,
你地班低能大帝就扮晒醒目,
你低能啫,唔好以為人地都係呀,大佬。

匿名 提到...

3:56你認為你可以有野講咩?

匿名 提到...

拿拿拿,
聽日係一個大日子,
低能無知果D就會俾公社呃阻去投票。
你落答呢,果票就即係代表你低能,
你聰明既就自動自覺去搵節目,
啋佢地班人既都真係有味同發投票瘟喇。

匿名 提到...

報紙報導:謝先生要求林小姐收回「非禮」的指控,並就有關指控道歉一事,林小姐則指:「非禮係我自己嘅感覺……佢唔可以強姦我的思想」。

呢位林小姐,係呼傻嫁,佢都好似用緊佢D歪理強姦緊我呀,咁我可唔可以...嘻嘻...

真係俾佢笑死人喇。

聽講話候選人得票率少於5%,其什麼選舉按金會被政府沒收...政府又有錢賺喇。

Betty 提到...

我见D video, 系呢位林小姐将自己嗰胸对向谢生.

我想讲, 做女人有胸唔系大晒.

就算谢冲入直播室有10样野系唔0岩, 但都唔包括非礼呢位林小姐咯.

匿名 提到...

匿名2010年5月15日下午4:30=http://lau-long.blogspot.com/

匿名 提到...

1:45 匿名:

睇你文字風格似係喺陳大文個 blog 到留言殺晒班泛民癲狗寫手嗰個,佩服佩服!

拿,我當你係架喇,好想喺嗰邊留言撐你,點知陳大文條寫狗抝底,唔俾再留言,挑...呀挑真係冇餃用,幸好喺小瓶子哩邊仲可以見到兄台手形。

其實我边有咁富貴吖,我交成十皮稅啫,唔係幾十皮。喺香港揾六七皮個月連預繳就要交九皮幾架喇!對比你,我稅梗係唔多,但都係唔忿氣要養哩班廟堂上嘅廢柴,仲有嗰班一邊食綜援一邊受老外津貼嘅抬棺材示威者,你老板一邊話愛港其實賣港,一邊話愛國其實叛國。PK 我見到班友就想打實佢。

啲 80後小朋友玩完梗係識 LAN, 不過社會就俾佢地搞殘。挑呀挑睇見班友皮光肉滑但思想蒼白,真係哭笑不得!

唉唔講喇,兄台順風,同你阿二問個好。PK 呀我聽日就要睇住哩班戲子佬做爛戲,你老板億六呀,咁乸貴,真係肉都赤!

匿名 提到...

http://hk.news.yahoo.com/article/100514/4/i0ek.html

這篇文字很適合未決定是否投票的人


lau leong