2010年1月20日 星期三

搖艇的故事

刚刚阅读了坐艇, 我想这个故事可以再加些细节, 令它更完整.

有10个人坐艇, 3个人带了电钻想响艘船到掘嗰窿, 然后整条海底隧道通番上岸. 有3个人系呢班颠佬的保镖, 奉命要保护他们掘窿. 其余4个人有2个訓左, 剩番2条友见到同船既人攞晒架生摩拳擦掌要鑚窿时醒觉: 「哗! 响艘船到掘窿? 你地唔系有病吖? 无几远有码头哦, 用嗰码头上岸米得咯. 乱甘掘窿到时候大家一齐沉哦!」由于事态紧急, 一时间又叫唔醒訓左嗰2个人帮手, 而2条友又打唔过3个保镖, 所以唯有不停摇船, 希望拎住电钻嗰3个人系摇晃既船上面企唔稳, 落唔到手.

结果, 摇完一轮无人受伤, 可惜条船终于都系被凿开左, 水慢慢渗入来. 始终条船本身都几坚固, 所以唔会马上沉, 但暴风雨一来就好难可以顶得住啦.

掘窿嗰3个人连同3个保镖企响自己掘既窿上面, 谴责摇船嗰2个人行动过激, 脱离左成条船既核心价值.

----------------------------------------------------------------------
反思问题:

条船沉左或者将来要用一大旧钱去维修番架船, 「唔摇得」呢个核心价值又有乜意义呢?

9 則留言:

文見鸞 提到...

睇完妳篇嘢想話唔姦咗妳都唔得!

kenkachemhazard 提到...

巧京京呀!有人恐嚇要強姦呀!

Hana 提到...

嘩!咩事吖?
有唔同意見咪好哋哋講囉!

如果真係有哩個故事,問題係岸上的人係見唔到 「3个人带了电钻想响艘船到掘嗰窿, 然后整条海底隧道通番上岸.」嘛!但係見得到2条友不停摇船, 喎!

Betty 提到...

甘嗰2个人都唔能能够为左顾全个人面子, 而唔去摇船架....

甘当然, 摇左船, 要付出「政治责任」被不知道原委的人唾骂啦.

bachbug 提到...

hi,dear 小瓶子,我是台灣台北的一個魔羯宅妻人母,我嫁了一個水瓶丈夫和生了一個水瓶女兒,呵呵,歡迎你有空來我的小花園坐坐交個朋友www.wretch.cc/blog/bachbug
所謂以文會友囉

GuiltySky 提到...

Hana:

岸上的人不但看不到人們的善意
更重要的是看不到是政府的惡意

船早就翻了, 還在著意表面功夫嗎?

再問一次,
三天一萬人(不是人次)和政府的漠視民意擺在眼前
爭論激進是非對錯這點末節有何意義?

船, 根本不會到岸
只是岸上的人不知道, 船上的人全部都知道

GuiltySky 提到...

Quote:

嘩!咩事吖?
有唔同意見咪好哋哋講囉!

如果真係有哩個故事,問題係岸上的人係見唔到 「3个人带了电钻想响艘船到掘嗰窿, 然后整条海底隧道通番上岸.」嘛!但係見得到2条友不停摇船, 喎!


極度讚同, 這正正就是問題所在

連船有危險都不知道,
你真的是想救人??

還是只是想表面關心一下沉船原因罷了
重點是有人負上責任就滿足了?

反省吧, 岸上的人!

Betty 提到...

查实大家不难发现, 近年很多基建, 例如迪士尼/西铁/机铁等都是不停地亏损, 等于响艘船到掘窿. 其实 D 水已经慢慢浸上来啦!

匿名 提到...

既然身在船上,看到人拿鑽掘嗰縫嗰陣時點解唔搖船唔制止吖?滲船唔係事漏水先係事?

政府連取唔消消個飛龍標致都花咗納稅人百幾萬俾顧問公司出報告來決定...

啲人早啲去咗邊?