2010年1月10日 星期日

打边炉

原来邀请一班朋友上家打边炉, 需要很多学问, 许多不足之处, 需要朋友多多包涵.

食物方面: 由于害怕食物吃不完会浪费, 所以禁止男朋友大买特买, 女仔朋友肯定是吃饱了, 但男仔朋友可能只得三四成饱.

饮品方面: 由于女仔朋友饮野甚少会要求加冰, 所以未试过买冰. 幸好这次听男朋友话买了一袋冰. 原来男仔打边炉饮野系要加冰架! 不幸的是买不够饮品, 要落街补飞.

酱汁方面: 只有基本的酱油. 才子E 想要沙查酱, 左翻右翻找到一瓶, 但过期了, 吹账!

甜品方面: 男朋友买的Mocha杏仁雪糕, 女仔都爱吃, 但太饱吃不了. 男仔都不喜欢, 却硬啃了整盒.

座位方面: 阿妈一早提醒我话唔够座位, 叫我去买张椅, 但我无理. 不听老人言, 吃亏在眼前.

拖鞋方面: 没有那么大号的拖鞋给男仔着, 但出入厨房厕所的地板面少不了有点水滴, 希望没有弄濕他们的袜吧!

幸好男朋友的口才了得, 聚餐时没有什么冷场.

4 則留言:

黑人 提到...

昨晚的朋友說牛肉很好吃
辛苦伯母洗碗,真的過意不去

Betty 提到...

我父母系好无所谓, 好就得人既.

系我就比较麻烦少少...哈哈哈哈哈...

Miss J 提到...

哈哈, 你知就好啦, betty 公主, 你daddy mummy 一向都咁錫你

同autie uncle 再講聲謝謝, 又煮野俾我地食, 又阻住佢地睇大結局, 仲要洗碗 (點解唔係林總你洗既?!)

Betty 提到...

佢地霸住左来做吖嘛, 无谓抢咯...

嗰D 无聊韩剧睇完佢地都唔记得架啦, 无所谓既....