2009年9月14日 星期一

Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan


因为好奇, 所以把上集也看了.

开始了解导演的拍摄的手法及风格.

不过, 一点也不觉得此片好笑. 很奇怪, 为什么interview about Borat 那么好笑, 但电影却不呢?

最后一场话说 Borat 想娶艳星做老婆戏, 那个女星是否不知情? 如果是的话, 在推撞之间, 有可能会伤害到那个女星, 不但不好笑, 甚至有点惹人反感.

24 則留言:

陳大文部落 提到...

講真,「波叔出城」系列我覺得真係唔好睇,唔係話要求高唔高嘅問題,而係果種笑料,就算美國都係一撮人( 好唔妥第三世界果班 )至覺得惹笑。

基本上我覺得拍得好 bad taste ,核核突突果種,又無厘頭爆笑咁囉。

即咁,我覺得咋下,其他人唔好搬一大堆乜乜「苛里活電影哲學 + 歷史 + 藝術」分析...

好睇就好睇唔好就唔好,搞惦。

篤篤篤撐 提到...

「波叔出城」我又覺得好好睇ar, 因為佢夠zero intelligence !!!

黑人 提到...

那個女星(彭美拉)是演員之一,當然是事前夾定的啦

可是除彭美拉以外,九成九的人都不是演員,是真的路人甲乙丙,其他製作人員好像只有波叔、肥佬和攝影師

可能小瓶子比較適合看直接點的笑片,這類電影的笑位都很含蓄,需要轉幾轉才懂,很費腦汁啦

John 提到...

Borat is making fun of US people, if you don't know their culture and their people, it won't be very funny.

匿名 提到...

我覺得陳大文個留言好笑啲

Betty 提到...

主要系我唔多明美国 Culture 有乜甘差要反讽呢?

陳大文部落 提到...

其實唔係因為美國文化差而去反諷美國,以我睇第一集所理解,「波叔」係來自唔知乜乜共和國(虛構國家),而果個國家係落後嘅,俾佢來到美國呢個先進國度,於是先進文明與落後的差異就形成笑料。

但美國諷刺落後國家嘅手法拍得好 bad taste,例如「波叔」對住個時裝海報打飛機、當街痾屎等等,係將其他國家嘅人睇成完成無文明咁樣。片中嘅笑料亦頗無厘頭,描寫美國人又似乎有啲九唔搭八,整體來講,唔係好睇嘅電影。

反諷電影,「閱後即焚」呢套就真係拍得幾好,好反映到美國人嘅生活風格,亦諷刺到美國政府好多荒唐事,演員表現好出色。好睇。

另一套幾好睇嘅係「You Don't Mess with the Zohan」,都係諷刺美國與其他國家文化,笑料得嚟真係比較過癮。

點都好睇過「波叔」果兩套。

黑人 提到...

陳大文兄

波叔來自哈薩克共和國,確實有此地不是虛構,當地政府甚至要多番澄清哈薩克不是咁樣的國家

至於佢玩的笑料,好多都係精心計算過,假如唔知佢玩緊乜,就只會望到表面惡搞果層,咁又的確唔好笑既

正如多數笑話一樣,解釋左就唔好笑架喇
所以你唔明有咩咁好笑,我都好難幫到你,不過你話波叔係無厘頭爆笑呢,我就唔多同意喇

匿名 提到...

原來哈薩克共和國係虛構國家,真係今日先知。

原來波叔套戲係想諷刺落後國家嘅人無文明, 仲以為佢想諷刺一般美國人心目中對落後國家嘅人嘅印象tim。

原來一般被認為係adam sandler最爛嘅作品you don't mess with the zohan係反諷電影,仲以為佢係右派低俗喜劇tim,我就膚淺啦,睇唔出佢反諷過啲乜。

原來所有西方影評人都錯,包括Michael Medved同Rotten Tomatoes在內,通通都唔識睇戲。

真係聽君一夕話,勝讀萬年書。

Betty 提到...

>>>正如多數笑話一樣,解釋左就唔好笑架喇

解释来听下...真系唔明都要少少解释既...

Betty 提到...

我觉得条片作既 Kazakhstan国歌都几好听...哈哈哈哈哈...

阿甲 提到...

匿名:

說《波叔出城》純粹旨在揶揄美國人,相信有些「西方影評人」會不太同意,例如波叔學習餐桌禮儀那一段,就暗示了美國家庭的強烈包容性,所以說這電影呈現了美國的某些社會現實,會較為中肯。

至於有趣與否,實在是很主觀的事,某部份觀眾覺得這電影不好笑,我們總不能怪責那些觀眾膚淺,只能說這些笑料可能不太適合他們。

小弟是阿當桑拿士的影迷,個人認為《You don't mess with the Zohan》水準不比他其餘電影差。我還不至於因為有「西方影評人」不同意而覺得它不好看。

陳大文部落 提到...

我唔記得係「哈薩克共和國」,而我亦唔覺得「波叔」系列講到好經典。

可能地道美國人會覺得幾好笑,但相信都係一撮人( 總之極度唔妥第三世界果啲 )覺得「嘩好好笑呀」咁樣。

總之麻麻地,拍得唔算好。我睇戲唔會做一大堆 prepare ,然後又整一大輪「美國文化的深層形識形態哲學與心理分析」,要力求證明「我睇得明嘅所以一定係好笑嘅」咁樣。


「波叔」套片唔係諷刺美國人,係美國人嘲笑第三世界嘅人,睇真啲吧。

「閱後即焚」高章好多。(呢套真係美國人諷刺番美國人)

就算「巴別塔」雖然唔係單一諷刺美國人,係對不同嘅人作出諷刺,都比「波叔」高章。

匿名 提到...

切記:看戲一定要話睇得明,唔係被人笑,lol,唔好理鐘唔鐘意,記得講劇情有深度呵

匿名 提到...

真係荒謬到都唔知點反駁好,我投降!

黑人 提到...

睇戲唔一定要帶腦睇的
例如 GI Joe, Transformer之類

陳大文兄講得很對,看得開心就夠,無謂貼錢買難受

只不過,波叔一不是來自虛構國家,二不是美國人笑第三世界人,他是英國人,電影是扮第三世界人去突顯美國文化荒謬之處,當然不是人人看懂或者受落

三更加不是無厘頭爆笑,例如佢當街痾屎,揀的地方叫 Trump Tower,不知就裡當然覺得無腦夾核突,知情就覺得好笑了,還有很多惡搞位,全部諗過度過,但電影中做出來就好像一個亂打亂撞的鄉下佬,大智若愚,所以看得懂的人才會覺得他很高章

當然,為了想笑而做資料搜集了解Trump Tower是甚麼,的確很無趣,這點陳大文兄也說得非常中point

匿名 提到...

黑人兄講得o岩,呢啲就真係有學識有深度深明外國文化,唔識睇的人應該要學下o野,果d連哈薩克都唔清楚既人學人講電影,XDDDDD笑死人,一睇就捉到錯啦,無根底唔好咁多嘴,看看人家分析多詳盡吧.

Joe 提到...

小瓶子呢篇嘢個題目已經寫明係哈薩克,所以好明顯某人根本就唔尻知'Kazakhstan'係乜,大膽推斷某人啲英文程度都唔慌高得去邊,咁英文唔好又真係幾難笑得出.

咁睇唔明一套戲唔係罪,但自己睇唔明不特止仲要嘲笑其他人睇得明,就真係低能到爆,更低能嘅係明明大部份美國人覺得套戲好笑,佢就死要話得'一少撮';明明波叔係猶太裔英國人,佢就死要話係美國人;明明一萬個美國人一萬個都知呢套嘢係串美國人,偏偏佢就知道唔係.

即係咁,某人不停攞出嚟講嗰套閱後即焚呢,水準係唔差,不過唔係反諷電影囉.睇嚟某人根本完全分唔出普通諷刺同反諷嘅分別,所以先會on9到話凸務咔啦蘇係高水準反諷電影.

老實講,無知我可以接受,冇腦都唔相干,但無知兼冇腦都仲要扮專家同人死拗爛拗,又毫無禮貌,唔肯虛心同真係識嘢嘅人學吓嘢,就真係樣衰兼無藥可救.聽講呢條友寫blog好多人睇,希望啲人只係睇佢點on9,如果唔係香港都幾撚大鑊.

匿名 提到...

又係果個xx文! 一早想吊尻佢,又無知又扮能晒代表,唔識英文就虛心d啦,人地美國文化笑料,唔識睇話人唔好,唔肯認衰,好o羅終於有料之人群起小爆佢,特務卡拉蘇呢d垃圾戲佢就話好,低能人睇白痴戲,好o岩囉,呢個xx文你夠膽學人寫卜就認下衰謙虛d,閱後即焚呢套戲你係o米真係睇得明o架,你無水準唔好o係卜界啦,失禮人 XDDD!

阿甲 提到...

有一點要注意,就算Cohen真的有心反諷大美國主義,也不代表其電影一定有深度的。想呈現甚麼是一回事,能不能成功呈現又是另一回事,我個人認為他的另類拍攝手法不錯,但我尊重持相反意見的人。

此外,明不明白Cohen的電影想諷刺甚麼,應該跟英語程度沒甚麼關係,因為美國本土也有為數不少的人認為此片諷刺的是哈薩克人及猶太人,而不是美國人。

個人認為罵人不禮貌的那位網友,自己卻要比別人更不禮貌。互相尊重就有那麼難嗎?

匿名 提到...

Borat 雖是英國人,但因他是在拍美國片,他的真實國籍身份和在電影裡的演出沒什麼關系,他只不過受片酬拍導演要求的戲份,兩者沒必然關系。

另,Cohen 電影對白不算高深,就算有觀眾不明白部份英語,字幕可補不足,如果不認為片子是諷刺美國人就是英語水平差,那麼相反的觀感也一樣可說為英語差,但總體來看,該片是美國人心態去嘲笑哈薩克及猶太人多一些。

以 Borat 在 Trump Tower 大便一幕,就算看得懂是揶揄這幢美國地標,戲中表達手法個人認為頗低,類似賣屎尿屁。 :)


dora

黑人 提到...

> dora

Borat並不算是美國片,因為Sasha Baron Cohen 的三個角色Borat, Ali G 和Bruno 一直都在英國有惡搞節目,電影只是將這些角色的設定延伸為一個電影連貫故事而已

另外,劇本也是Cohen自己寫的,談不上是美國貨

認為這套電影是美國人心態嘲笑哈薩克人,我只可以講這是誤解了作者的用心了。

阿甲 提到...

黑人:

跳高一層看,以後現代的角度看,我們永不可能確定作者想表達甚麼。

Betty 提到...

哗....做乜上左大陆几日, 呢度变左战场?

睇电影各有各睇法, 唔驶甘激0卦....