2009年9月20日 星期日

無妄之災


昨天与朋友行山吃饭饮野, 搞到凌晨两点几三点才会家, 开开心心过了一个周末.

今早一早起身做 hot yoga, 出了一身汗. 估量这两天的运动量已经差不多爆灯.

做完yoga后, 原本以为可以静静在家休息, 怎料电脑竟然在这时候死机, 结果要抬去黄金整. 要抬区区一部 desktop, 在平日来讲当然不算什么, 但经过一连串活动在加上天气反常酷热, 老实讲, 真系有点辛苦.

幸好, 一切problem 已经 fixed, so that I can write this down right now.

15 則留言:

陳大文部落 提到...

壞咩?

Betty 提到...

bios read 唔到哦...

Betty 提到...

好惨...甘就无左HK$330...

篤篤篤撐 提到...

朋友行山吃饭饮野, 搞到凌晨两点几三点
>>>超人體能 !!比著我, 行完山, 未到9點就死左了...

陳大文部落 提到...

Bios read 唔到....?

你意思係咪「開唔到機」、或者「出唔到個 windows」。

Betty 提到...

篤篤篤撐 :

哈哈... 行完山去朋友家淋左嗰浴, 精神同埋舒服左好多, 否则成身痴lup lup都应该去唔到下场.

陳大文部落:
系呵, 一开机无画面, 我种以为烧左display card.

雪山飛狐 提到...

flash一下bios要330?实在是太好賺了.

Betty 提到...

甘我唔识吖嘛......知识就是$$$$

陳大文部落 提到...

開機無畫面算小事嗟。

Betty 提到...

下次应该点做呢?

匿名 提到...

1. 可以拔走粒底板電
2. set jumper 同佢reset bios

陳大文部落 提到...

你呢類情況,通常來講( 一般情況下 )唔關 Bios 事。

除非你本身玩超頻,就要 reset bios ,否則 reset bios 分別不大。

由於唔知你部機 config,一般來講,近幾年嘅主機版,係無乜 jumper 要 set ,建議唔好隨便改 jumper setting ( 除非你清楚 set 乜嘢 )。

遲啲或者用 email 和你講。

Betty 提到...

我估计就算你用电话遥控我去搞, 我都系无乜信心搞得掂...

至于部脑既 config/spec, 我唔知道搵唔搵得番之前砌机嗰张单....都砌左年几两年啦...我连间铺都搵唔番, 所以要比多HK$80检查费其他公司搞.

雪山飛狐 提到...

干脆叫大文兄去瓶子家修理就可以啦.

Betty 提到...

大文兄D time cost 又点止区区三百元呢?