2009年9月8日 星期二

很想旅行



昨天找了旅行社问, 看能否独个儿自由行在九月尾十月头近近地去一个短 trip. 心中没有什么固定的目的地, 阳光海滩或行山看风景都OK. 最重要的是景点不要坐长途车才能去到, 所有景点大概离酒店不超过一小时车程就最理想不过了.

可是大部分自由行的package 都要两个人才能成行, 而且机票基本上已经fully book. 打了给数位朋友, 暂时只有一个有比较正面的回复, 能否成团, 还是未知之数.

6 則留言:

CM 提到...

一人遊也可以啊, 雖然我都沒試過, 但很想試一下~

我隨時隨地也想去旅行~

Betty 提到...

贵吖嘛, 而且就算肯比钱, D旅行社都写明要两个人先可以买package..

我试过一个人出trip 顺便旅行, 我觉得无问题.

Ebenezer 提到...

記得好久好久好久以前,我在武夷山見過一個local tour旅行團:一個客+一個導遊+一個司機,前後只得3個人。

呢啲咁出位嘅玩意,妳不如試吓?

Betty 提到...

如果唔系国庆, 我都会考虑返大陆旅行既...但架下返大陆0米同好多人逼埋一齐?

grumpy 提到...

国庆期间就算你去东南亚都要同大陆人逼埋一齐啦,一个人去日本d温泉好过。

Betty 提到...

韩国D温泉会唔会好D呢?

见到大陆人无所谓, 我系担心大陆D景点人山人海, 好似旺角甘....