2009年8月9日 星期日

从未开始已结束



朋友带我去 Cultural Club 跳舞, 再次出现男女严重失衡的情况, 比例大概是8比2. 如果不是刚巧朋友的朋友勉为其难邀请我跳两支舞 (好像还是我按耐不住自己提出的), 恐怕呆坐一晚无着落.

新相识的朋友C很热情, 见我傻傻On On坐一旁, 撩下我讲野: 「你试下同Tango King 跳呀, 佢可以教到你好多野.」

小瓶子 (很傻很天真地回应): 「E? 我可以主动行过去请佢跳舞吖?」

C (应该未见过甘傻既女仔) : 「唔系, 紧系等佢搵你啦...」

小瓶子 (环顾四周, 靓女多过夜总会, 燕瘦环肥, 任君挑选的情况): 「吓? 甘我系米应该要露出极度饥渴既眼神, 引诱佢来请我跳舞呢?」

C: 「哈哈哈.....」

未练到饥渴的眼神前, 起码先搞了一个 gag.

虽然报了名学跳舞, 但如果这种男女失衡的形势持续, 恐怕要被逼放弃.

4 則留言:

老麥 提到...

跳 hip hop 易識男仔d

南蠻人 提到...

你太好彩啦,平時不是這麼嚴重。還有上GROUP CLASS 男女應不會這麼嚴重失衡,因HOST有責任平衝男女人數。慢慢識多D人就會有好多男仔同你跳。我開頭都係成晚坐冷板凳。

黑人 提到...

下次出來聚會搵埋阿林啦,佢都有跳舞的

Betty 提到...

唔系想识男仔, 系想跳舞乍....

不过点讲都无人信....

就算我写BLOG, 同BLOGGER聚会话唔系打算瘟仔, 都系无人肯信既....哎....