2009年8月1日 星期六

搵$$$


昨天与朋友吃饭跳舞, 谈到搵钱这个课题.

朋友: 「哎, 点样可以搵多D钱?」

小瓶子: 「吓? 好难哦.......我地已经错过左可以做0靓模既年纪啦!」

朋友: 「甘后生搵到甘多钱, 又未必懂得珍惜, 可能好快又fing 晒.」

小瓶子: 「又系既....」

事实上, 根据陈大文的文章推算, 如果某0靓模特的写真集有一半可以落袋, 就差不多等于赚左100万. 100万话多唔多, 话少唔少, 等于7年的积蓄, 人家7天就赚了回来. 唉!

10 則留言:

陳大文部落 提到...

係唔止一半落袋嘅,因為寫真集,嗱真係好老實講,出版商和一疊疊的紙係無意義,主角係條女 ( eg : o靚模阿邊個 )。

一般嚟講,我強調係一般計算,一本寫真集,條女係可以袋一半,最高可達 75 %不等。

當然,出版商要負擔宣傳成本等,但以周秀娜寫真為例,其實又無乜宣傳成本,因為各大傳媒,已日日為佢宣傳,而傳媒亦有所得益( 多人睇銷量增,一條數嗟 )。

從另一角度睇,做o靚模絕對好過撈電視藝員。

篤篤篤撐 提到...

同陳大文唱對台:
1. 銷情幾多, 同以前既電影票房一樣, 有好大機會篤數
2.條女可以袋幾多, 在乎條女簽約前既名氣, 以lan mo計, 根本冇牙力叫價對分, 出版商唔幫你出幫第二個出都一樣賺,

計計埋埋, 如果周秀娜有20萬落袋已經可以還神 !

Betty 提到...

我觉得一系唔做, 一做就去到最尽...话知你漏奶定系漏雪糕定系漏牙膏, 总之D人知道自己做紧乜, 目标明确, 我一样会欣赏.

中间路线掩掩扬扬种衰.

陳大文部落 提到...

梗係同電影票房唔同啦。

電影放映期較長,所以會篤數。但書展得幾日,而且得二萬幾本,駛乜篤數吖。

仲有,今時今日,書展有眼見,見啲人係咁掃貨,唔駛篤數啦,有眼睇到真係好多人爭住買。

我唔會話無篤數呢樣嘢,只係根本唔駛篤。

周秀娜係有牙力講價,因為而家o靚模業,已經無可能仲好似以前「黑社會攞枝槍迫劉德華拍片」果種營運方式喇。

呢,香港電影業咪咁樣死晒啦,仲有得做?


但其他知名度較低的o靚模,就真係無乜議價能力。

陳大文部落 提到...

瓶子:

梗係唔會咁戇鳩去到盡啦,一去到盡就會「 III 級」禁止在書展賣,而且今日香港,老實講,唔興脫星㗎喇。

況且,妳睇唔明唔出奇喎,喂,o靚模寫真係俾男人睇嘛,你估俾女人睇咩。


妳以為係「育兒指南」、「女性健康百科」呀?

雪山飛狐 提到...

如果模特兒拿一半的話, 那經紀人拿多少呢?

出板商拿多少呢? 賣的人又拿多少呢?

在下愚笨, 但怎樣也看不到吹起公仔們凴什麼拿利益的一半.

韻味熊貓 提到...

我估靚模的寫真集收入不可能有一半咁多,印書有一定成本的,除非印好大量,那個相對成本才會降低.但靚模出了名,自然就有另外的收入,寫真集賺的錢就變成了蝦蟆.

trish 提到...

"100万话多唔多, 话少唔少, 等于7年的积蓄"

嘩,原來小瓶子身家咁豐厚,唔係有親身經驗,係寫唔出呢句


又,點解你個網咁多簡體字??

Betty 提到...

时不时都要解答简体字的问题....

我用国语输入法吖嘛, 米出简体字咯.

南蠻人 提到...

我儲極都儲唔到100萬....