2009年7月31日 星期五

丝袜的诱惑


自从看了阿甲的文章, 「吓」字就根植入脑, 时不时都会拿出来使用.

从来不曾意识到丝袜对男人来讲, 原来是有很大的诱惑. 我以为这只是电影里面的情节, 现实生活不会碰到. 所以当听到某君竟然搞gag提醒我饭局记得着丝袜, 脑袋突然停顿了三秒, 接着呕出了一个字: 「吓?」

制造丝袜诱惑的繁重工作还是交给阿塔吧, 我是个不穿丝袜的女孩. 哈哈哈哈哈....

7 則留言:

篤篤篤撐 提到...

丝袜...睇下就好, 但現實中, 當除一個女人的丝袜時, 我會諗:佢著左丝袜幾耐呢, 會唔會有臭味ka ?

著丝袜哩一好玩,是在公眾場合時, 到了肉帛相見, 就一定諗到香港腳 !

韻味熊貓 提到...

係呀!好多人以為男人只是注目女人的胸部和臀部,其實有部份男人,(數量都不少),望見女人的美腿,頓時會有非份之想,跟著就想入非非.哈哈!

L L 提到...

哇,你搞對了很多男人的心理。

Hana 提到...

黑人總唔現身嘅?

就算對絲襪唔過電,啲男人對女人對腳都會好狂熱。

Betty 提到...

我都觉得对脚会臭, 好难理解点解会中意....

黑人 提到...

唔明唔緊要,世上有太多不同的性趣

無線劇集間唔中就會有絲襪的情節,(前)少女組合Cookies就係賣絲襪美腿造型,Kary脫隊之後第一隻碟既造型好似都係以絲襪做主題,總之呢個market唔大既話,製作人都唔會花心機搞呢範啦

又,可以話你知,有d人越臭越興奮,好似迷臭豆腐一樣,無解既

呢範我就唔多buy,但係我逛forum知道大有人在啦

Betty 提到...

甘又系...SM 都有人中意啦...

我都好好奇想试下...哈哈哈哈哈....