2009年7月20日 星期一

《暧昧》特别加长版 - 阿甲之死


小: 「阿甲最近销声匿迹哦, 好像被人灭了口, 连以往插女的事迹也被洗去.」

瓶: 「系吖, 究竟边个系凶手呢?」

子: 「大家唔好甘negative, 会唔会系阿甲睇左观世音菩萨托身的Hana写嗰篇用釋迦牟尼對付網絡狂生突然顿悟, 放下屠刀, 立地成佛, 不再插女呢?」

小: 「你有睇过阿甲插女的事迹, 都见到佢每篇(遍)抽插都很长, 耐力持久, 腰(笔)力十足, 而且招式越来越多, 点会甘容易被感化吖?」

瓶: 「甘会唔会系被情敌陈大文所杀呢?」

子: 「系哦, 陈大文直头当佢世仇甘来打. 会唔会运用左时光倒流(注2)之法将佢封印响七十年代, 等佢返唔到来现代插女吖?」

小: 「你地真系越讲越离奇, 上一篇 《暧昧》后记, 陈大文留言里米已经讲左无兴趣【】落去咯. 」

瓶: 「 【】 系乜野? 」

子: 「你睇返陈sir 教过的香港粗口文化: 【屌】字的用途先得架, 学完D野又唔记得晒!」

小: 「 种有无其他可疑人物?」

瓶: 「 会唔会系.............插女开山鼻祖Elvis 见阿甲插女有所成就, 功高盖主, 所以妒火中烧, 一怒之下将他斩杀?」

子: 「 哗! 如果系甘, 呢单谋杀案就劲啦, 简直会震惊卜(野)界.」

注1: 以上故事纯粹虚构, 如有雷同, 实属巧合.
注2: 引用陈大文在插女的其中一篇留言, 内容讲术 「乜乜乜时光倒流, 返番去几年前男女互数不是之年代.....」有理由相信此乃一句类似 Harry Potter 出现过的咒语.

4 則留言:

陳大文部落 提到...

喂大佬,「陳大文」只係曾經有留言對文章反駁,至於之後的「msn」事件,真係同「陳大文」完全無關,及「塔塔」和「E君」的事情,更加係同「陳大文」一啲關系都無㗎。


喂你講故仔還講故仔,唔好加太多幻想喇,以免好多路人甲乙丙,又唔知來龍去脈,睇左之後引至更多猜想喎。

Betty 提到...

吓?

话明系爱情小品吖嘛......

我加番嗰 注1: 以上故事纯粹虚构, 如有雷同, 实属巧合.

匿名 提到...

加幻想及無中生有乃blog主的强項。

Betty 提到...

写故仔系甘架啦...唔系边有Harry Potter 睇?