2009年6月10日 星期三

Constructive or Destructive Criticism?


昨天与朋友打网球. 包括我, 一共6男2女, K小姐带了她男朋友来.

K小姐的男朋友全程 「训导」K 小姐, 而且语气是极不耐烦的那种.

女仔的实力与男生确有一段颇远的距离. 不过不停地骂, 是否可以马上提高水平并拉近彼此距离?

K小姐为了可以与男朋友一齐打波, 已经参加了初级网球班, 我看得到她的努力.

该男生的球技, 我看也不外如是, 不见得球球都可以开到A屎波. 如果与职业选手对打, 大概也是只有吃波饼的份儿吧! 既然如此, 还神气什么?

10 則留言:

自由行 提到...

oh...慘過返工!!

Betty 提到...

哼, 比着我就唔去玩啦, 除非打得0力过佢.

然后闹返佢转头.

Ebenezer 提到...

出泥玩下些,條友仔駛唔駛咁寸?

陳大文部落 提到...

咁你慘得過人地 k 小姐鍾意帶埋佢個「王子」嚟,人地「受訓導」受得甘心命抵,咁你吹佢唔脹㗎喎下話....~~~~

人地男友你都係唔好理咁多喇,我咁講為你好咋....

自由行 提到...

丙返佢轉頭...
K 小姐一定唔會咁做!

雪山飛狐 提到...

Ace is a serve which was not returned. So the ability to ace the serve not only depends on the server, but also on the receiver.

This reminded me of how I was yelling at my ex girlfriend like a madman at her tennis match for highschool. She keep doublefaulting and give the other player points. Not that I am very good myself, but seeing her like that is really frustrating.

Betty 提到...

陈兄:

最荫毒嗰招, 向住佢下荫打都未出手吖.

响嗰BLOG度讲下之嘛!

Betty 提到...

Desertfox:

讲开又讲, 我昨天试左几个正式既开波(唔正式系将嗰波弹落地跟住打出去), 头六嗰都打唔到应该入既格, 到第七八九个先可以成功.

不过, 因为我甘开波系无人会接, 所以我都系玩左9嗰波就算啦. 甘算唔算开左Ace波?

雪山飛狐 提到...

在比賽,你發球而對方接不到,就是Ace球。

Betty 提到...

哗...甘我米好劲? 哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!