2009年6月8日 星期一

极度艰鉅的工作


原来搽指甲油是十分困难的. 今日搽了又洗, 洗完又搽, 搞了一粒种都搞唔掂....

14 則留言:

聶秀康 提到...

點解搞咁耐係未新手?(手震出界)
定係冇耐性整花左?

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

將手放在枱上,先搽指甲中央,再搽指甲左右,等五分鐘就會開始乾~~~~~~:)

P.S.妳可以先用透明指甲油練習~~~~~~:)

Daniel.

Betty 提到...

第一次搽....

陳大文部落 提到...

變色龍噴漆幫到你 ...

Betty 提到...

买左甲油啦, 我会再试下, practice makes perfect.

匿名 提到...

哈...一定失敗!
如果妳油淺色...pink, pearl, beige...etc.會易成功些

Betty 提到...

哈? 我系油无色同埋粉红色都衰左哦!

Betty 提到...

其实我想既效果系, 油完唔多觉油左.

匿名 提到...

咁妳油透明色!但奇怪淺色都失敗,妳緊係手震或塗的份量太多,或者未乾就郁整花晒!

當然太便宜的甲油好重天拿水(甲荃)係好傷指甲.注意!

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

搽過指甲油一定會有唔同,因為就算透明,搽完後指甲面會比較'令',但透明嘅好處就係如果唔係太多地方無搽,其他人唔會發覺~~~~~~:)

Daniel.

陳大文部落 提到...

其实我想既效果系, 油完唔多觉油左.


-- 咁油嚟做咩 .........?

Betty 提到...

我买D 甲油唔平架...买之前有EMAIL问过Erica 先买, 应该系甲荃 free.

我想油完既感觉系好似本来D 指甲甘, 但再靓少少, 完美D 甘之嘛.

就好似搽左粉底之后, 其实唔觉有搽粉底一样道理咯.

Betty 提到...

基本上我买既所有化妆品, 都系最淡色/自然色系列. 我无打算帮自己块面或者手指转色哦.

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

For flawless makeup~~~~~~ : )

http://www.youtube.com/watch?v=Wo4Ws6bQO8g

Daniel.