2009年6月22日 星期一

被骗


去先达买了一部手机, HK$1080, 营业员说是韩国现代机, 与Samsung 机的周边设备可以兼容, 所以价格略高. 但原来上网一看, 才HK$680. 而且与朋友谈过, 这部是 functions 很少的国产机, 宝淘网卖 RMB 413而已.

15 則留言:

陳大文部落 提到...

圖中果部?

Ebenezer 提到...

喺先達買機真係要好小心架!

bittermelon 提到...

我已經好耐無去先達買嘢,因為好多店舖都係搵笨的!

Betty 提到...

陈兄,

无错吖.

Betty 提到...

我之前嗰部Nokia 响百老汇买, 无跌无撞过, 都坏左三次啦. 免息分期都未完吖.

所以去先达博一博咯. 希望部机无甘容易坏啦.

陳大文部落 提到...

你之前 Nokia 係咩型號?
同埋壞乜嘢?

Hana 提到...

先達係謀人寺,千奇唔好去買野!

Betty 提到...

Nokia 5610 Xpress Music.

其实坏乜真系唔知, Nokia 维修中心帮我重装过部机两次, 换了一次 keypad.

市場維京人 提到...

嘻嘻,是時候換 iPhone 了。

Cheers!

若缺齋老人 提到...

我對Nokia向無好感。

Betty 提到...

唔想换iphone, 部机太大.

篤篤篤撐 提到...

先達, 賊竇來的~~

Betty 提到...

睇下我部机熬几耐咯...

甲 提到...

百老匯買冇保養架咩?

Betty 提到...

有, 七日内换货, 之后就要去维修中心啦!