2009年6月5日 星期五

火山爆发


全日都保持一种火山爆发, 想劈友的状态!

18 則留言:

紫天蠍 提到...

why ?

Betty 提到...

哈哈...太多原因...

总之上司下属街外人都闹. 老细入来比野我时, 听到我讲电话都惊0左我, 哈哈哈!!!

Ebenezer 提到...

做左憤怒青年?

Betty 提到...

憤怒青年? 中年啦....哈哈哈!!!

Hana 提到...

咪咁勞氣,飲返杯涼茶啦!

匿名 提到...

瓶子姐,妳十日有八日都火山心情,妳經常都覺他人開罪妳,建議妳約見心理醫生

Betty 提到...

车, 甘你又唔睇下我同总经理开玩笑嗰D 开心POST?

Betty 提到...

我闹得来系又有D撒娇嗰种, 人地惊得来又唔会恼返我转头架嘛! 呢D境界心理医生都教你唔到.

桃子 提到...

撒嬌????好橋!!!

Jean 提到...

想起上星期深水步那個拿刀砍死三歲小孩的精神病患者, 那個爸爸已經奮力去保護兒子, 卻都擋不住.....

好驚D人失控

Betty 提到...

甘呢D case 系嗰D 人本身抑郁左几年, 突然爆发姐....

甘我写得BLOG, post D 野都唔少搞笑野吖(可能大家觉得系烂gag), 甘都睇得出一般来讲, 我系苦中作乐, 无野都搵野来搞笑嗰挺人吖...点会抑郁啊!

selina 提到...

小瓶子﹕想請教一樣野,睇番你之前文章,提到watson's /裕華有電子煲賣,因我諗住睇中醫,可能要長期煲藥,想問下係邊間分店、什麼牌子、幾多錢到? 你覺得安唔安全? (因好怕大陸野..)。謝謝

Betty 提到...

裕華嗰度应该无问题, 话晒名牌国产, 哈哈哈....不过有可能贵十几二十蚊. 我之前嗰个好似响watson 买, 不过应该唔系时时都有货.

我记得裕華好似得佐敦有哦, 不过几方便, 地铁一出就系啦.

我阿妈话好似200几蚊一个, 有几嗰size, 我估一般来讲你买嗰中挺嗰种size 啦.

陳大文部落 提到...

應該叫做「電子燉盅」。好多地方有售。

屈臣氏應該已經無電子燉盅賣,無左一段時間。

其實都可以唔駛去裕華國貨買嘅,因為裕華嘅嘢都唔係講到咁優質。

以我平時睇過,忠臣牌之類都有出呢類電燉盅( 燉湯燉乜都得,適合煲藥 ),一般來講,二百至二百零蚊不等,唔會貴得去邊,係幾好用嘅,方便,易用。

高級啲可考慮 Rasonic ,三百幾不等,叫做名牌子,用家可自行考慮。

Rasonic 好似係用「乜乜珠沙內膽」嘅。

其實煲藥,就用呢類「電子燉盅」OK 喇。

除左煲藥,燉糖水、燉花旗參湯,一流!(你燉乜都得嘅其實...)

Betty 提到...

哗, 陈大文, 你真系乜都知D哦.

陳大文部落 提到...

去豐澤已經有得睇,睇到飽。

匿名 提到...

仲有華潤堂

桃子

Betty 提到...

哈...呢篇野都算系奇景, 我乱甘POST张相加句野, 都竟然有十几嗰留言. 哈哈哈哈!!!