2009年5月6日 星期三

亲密

睇左开头十分种, 已经觉得唔L系吖? 成套片无成本无剧本架? 揸架车兜晒全港九送同事返屋企用左部戏2/5时间. 之后影D无无谓谓野, 例如搭lift, 又成几分种, 整的士也搞了十几分钟. 男女主角都无乜表情, 又唔笑又唔喊, 唔知想点.

成套野嗰故事散到颠, 讲D 野九唔搭八, 十成十废话. 同埋, 点解要用倒序法来写呢嗰故事呢? 完全系为倒序而倒序, 毫无意思.

最大问题, 系成套戏同「親密」其实无乜关系.

15 則留言:

匿名 提到...

就是的說伊健與嘉欣的暖昧關系.
岸西是編劇出身的,這是她初次執導
其實套戲好有戲味...

伊是巳婚男而欣又暗戀他,也祇能於辦公時才可與他相對...非常無奈的故事.也可能瓶子是理性派這套戲真是要用感性的心來細味的!

3ear

Betty 提到...

闷死左...

真系唔好晒时间, 床戏比较0岩我, 也比较容易明白.

聶秀康 提到...

瓶子呀
上床前都要攪些暖昧或個人崇拜才夠投入啊!
那妳認為那套愛情電影或劇最合妳心水?
淨係知妳鐘意誠俊哥.

Betty 提到...

中国人做的呢, 就系《色戒》...哈哈哈哈哈!!!

鬼佬做的呢, 《Killing me softly》算系几好睇. 或者最近睇既《The Reader》呢种尺度都OK....

聶秀康 提到...

色戒都算好睇當然那三幕床戲居功不少!

Reader...好睇不過太悲情!我很喜歡老年版的米高...真是非常好的演員!

看過安祖蓮娜早莉與安東尼奧斑達拉斯的Oeiginal Sin嗎?那對床上主角就很合乎色情文化中的美感與衝動!故事也吸引...

http://movie.starblvd.net/cgi-bin/movie/euccns?/film/2001/OriginalSin/OriginalSin.html

wiwiana 提到...

哈哈﹐勁鍾意你句"唔L係呀"的評語﹐你講完我反而好想睇睇套戲有幾唔掂...

你有冇睇過「十二夜」﹐同「親蜜」比較覺得如何? 我見有好多其他 bloggers 都好似會比較呢兩套戲...

p.s. 謝謝你之前的留言﹐我的網址轉了﹐有興趣請更新囉~ :)

聶秀康 提到...

to wiwiana
十二夜是林愛華成名作,喜歡的就非常喜歡反之亦極討厭,而戲內祇有醫臣與柏芝的小量床戲,應不太合瓶子謂口,不如叫瓶子看"晚九朝五"!

我很喜歡十二夜!
親密太含蓄緩淡不是太大眾口味.
十二夜就祇要青春過迷戀過於某人一定能體會和有共嗚.

篤篤篤撐 提到...

12夜, 柏芝果場獨白, 真係好戲, 不過對白可以寫得好d..

晚九朝五, 有林憶蓮既"願" ar~~~~

bottle,
床戏比较0岩我, 也比较容易明白
>>>錯ar, 床戲唔駛明白, 床戲唔洗用腦睇ka, kakakkakaka

Betty 提到...

12夜同晚九朝五都有睇过, 但故事内容已经完全唔记得晒.

可见, 无一D 类似《色戒》甘既尺度的冲击, 我系唔会有印象既.

過內人 提到...

咁不如睇啲仲激啲嘅碟....等我畀幾套你睇呀!!

Betty 提到...

好吖.... 你系比先好吖.

哥斯拉 提到...

一見到兩大票房毒王毒后,邊個導演都死。

不是淫照或馬後砲,張小姐戲差人又假(結婚後才搞了陳生),即使影后,D戲好屎!

晚九朝五已經十九幾年前,小瓶子可能未夠年齡。

Betty 提到...

我记得晚九朝五好似几年前之哦... 有甘耐吗?

But anyway, 嗰故事真系完全唔记得.

Jean 提到...

瓶子口味好男性化

這種感情壓抑竟然體會不到 估ng到wor

Betty 提到...

我觉得甘样既单恋 or 双恋? 其实一走左就唔记得啦. 驶乜响间公司困兽斗吖? 走上天台一次就爱上? 颠架?!!!

而且男女主角单独相处机会都唔多, 成日一大班同事, 而且又无倾计...甘最多系有DD好感之哦...如果甘都算有恋情, 甘年中我中意左一百几十人啦!