2009年5月14日 星期四

工作心态


很多时候听到老一辈的人教训年轻人, 对工作要认真, 要勤奋, 要不怕蝕底, 不要样样事情斤斤计较.

我们的老板, 开了两间公司, 共用同一间写字楼, 两间公司从事不同业务. 以往我司有一位办公室助理, 负责听电话/整理钉装文件/在信封上贴邮票/外出入支票及寄信. 由于工作量不多, 所以这位办公室助理大部份时间都是呆坐办公室.

另外一间公司有一位负责类似工作的阿婶, 年纪应该50岁左右, 负责清洁及杂务.她每天早上8:30AM回到公司, 然后坐在 reception 看报纸, 到9:30AM便开始清理经理房的垃圾筒, 10:00AM做完便又坐回reception 看报纸, 12:30PM 吃午饭. 如果下午没有信要寄, 便会在 reception 坐到4:00PM 才走. 否则可能 2:00PM 离开公司, 寄完信就直接回家.

大家看到这, 会否觉得这两个人的工作, 过度重叠?

最近, 我司的办公室助理, 由于健康理由, 提出请辞. 我与老板商量过, 这位办公室助理的大部分工作, 都可以交给阿婶做, 因此不需再增添人手, 反正阿婶在公司, 大部分时间都是看报纸消磨时间.

可是, 今天当我把一叠信封及邮票交给她, 她不但没有放下手上的报纸, 而且还对着我黑脸!

这究竟是一个什么样的世界啊?

14 則留言:

自由行 提到...

黑臉係好易理解的.
1. 你增加佢既工作量 (要佢頂埋)
2. 阻住佢睇報紙

不過我係佢, 自已已經有番咁上下, 只是同一樣工作做多小小, 最緊要無減人工, 我唔會亞gi亞左.

我以前做既公司, 亞姐一早要過關在深圳交收文件, 11點鐘到返來要煲水拖地.....
你亞姐嘆好多咯.

Betty 提到...

7,8千银请返来, 又有MPF (否则我请partime, 只做下午都得啦) 净系坐吖? 唔驶做吖?

清洁电话有专业公司,清洁办公室仪器, 例如printer, 又有另外一间公司负责. 地毡清洁又有清洁公司.

嗰阿婶连经理茶水都唔驶侍侯, 又唔驶洗杯哦, 种想点?

c 提到...

真係唔憂做的態度,我會想打爆佢﹗

佢日日睇報紙,問佢有冇睇到亞視裁員,哈哈。

收買佬 提到...

做多0左0野又無人工加﹐難怪黑面

Betty 提到...

D人甘把炮, 就系觉得自己唔会比人裁...但响我眼中, 你做D野又求其搵嗰人都可以replace到, 种要系market 价低好多就可以replace到, 甘点解种可以甘既态度?

陳大文部落 提到...

又以你網誌的描述,我不會追問 detail。


你間公司係屬於無朝氣的管理方式,但你老細唔係衰人,係「念舊」果種,因為你之前血毒請假咁耐佢都無炒你,反映佢唔喜歡炒人,即係傳統「一家人齊人開飯」果種「老爺奶奶大少奶三少四姑媽大表哥」果隻 feel 。

即咁,有好有唔好:

好處:

你平平穩穩,唔好諗住有大事業,安安樂樂,呢種老闆係好做嘅,而且好好做。

缺點:

如果你諗住成為「劃時代事業型可歌可泣才俊女強人」的話,放心,呢種老闆包你死梗,你只會吃力不討好。


所以,要視乎你自己的心態如何,想追求乜嘢。

嗱,分清楚,傳統家長式老闆係有其好處;而朝氣勃勃的競爭型企業,又滿足另一些人的願望。


※ 因此,重點不在於果個阿嬸,阿嬸佢知道老闆係果種類型,佢 match 到果條 Line ,而係你要知道自己果條 Line 係乜。


我只能講到呢度。

紫天蠍 提到...

我公司有好多人,助理經理.佢地多野做會發惡, 佢地話因為佢地覺得做野要做下,休息下.

Betty 提到...

其实呢D问题, 大公司一样遇到.

篤篤篤撐 提到...

冇人工加, 多左野做, 比著我, 都會黑面la

過內人 提到...

若果有人同佢講:「我又唔想見你到黑面,又唔想你咁辛苦,又想其他勤力做嘢搵錢嘅人有分工做,又想公司工作效率高啲,咁你有乜幫到手呢?」

我想睇吓佢乜x反應

星期六幾點呀,靚女!!

Betty 提到...

依? 我星期六约左诗白爾踩单车, 你又join 吖?

2:30 pm 大埔哦.

過內人 提到...

你響我個版度留我言喎,唔係我點知呀。你唔係邀請埋我咩??

匿名 提到...

呢條女都算靚女? 有眼疾?

Betty 提到...

都唔系成间公司都系呢D 人, 起码我有2个香港下属系非常自动波, 举一反十.

大陆都种有个新请返来既, 都态度唔错, 做D野都几合到我要求.