2009年5月5日 星期二

心动


接二连三听到已婚中年男人对女人的看法.

他们承认, 对于外面的女人, 尤其是人靓聪明善解人意的那种, 都曾经有心动的感觉.

如果那些女人向他们投怀送抱, 说不定就会一头栽进温柔乡里. 把持得住, 主要是他们自己胆怯, 没有主动, 可是如果女方主动, 那便没救了. 可见忠贞, 并非由于对妻子的爱, 而是因为性格懦弱.

原来要钓一个已婚男人, 并非什么难事, 只要找个 aggressive 一点的就行了.

39 則留言:

自由行 提到...

係架. 尤其o個大肚腩+禿頭+事業有小小成既中佬, 見女送埋黎, 真係當自己魅力沒法擋, 溝死女.

過內人 提到...

投懷送抱,是贏不到男人心的。

Plastic G 提到...

雖然話牛唔飲水唔禁得牛頭低, 但搭上已婚男人, 破壞人地家庭幸福, 真係唔明點解咁多人會做呢樣野..

我自己身邊已經有好幾個朋友都係咁.. 佢地唔係冇男人追.. 性格又唔係大奸大惡, 點睇都係好女仔黎.. 但呢一方面, 真係唔太理解.. @@

the8 提到...

小瓶子我扯遠了但看完你的文令我想起迷失東京~

男女主角都各有另一半卻在東京邂逅,Charlotte & Bob 對對方都有感覺但基於婚姻最基本的元素-尊重所以克制自己,暖昩地維持朋友關係,這套戲好看在二人最終都沒行動上出軌,就讓經常會發生在你我身邊的人身上的寫照!(令我想起家好月圓中陳豪高呼有 feel 唔係大晒咖!)

Betty 提到...

哦, 甘思想上出规就真系无可避免啦.

简直系99.99%会发生.

行动上呢...就比较难D, 但难的原因都唔系因为"爱"咯...

Betty 提到...

>>>>我自己身邊已經有好幾個朋友都係咁.. 佢地唔係冇男人追.. 性格又唔係大奸大惡, 點睇都係好女仔黎.. 但呢一方面, 真係唔太理解.. @@

甘爱情呢样野, 又无话边个0岩边个错. 讲真, 点解要有家庭先? 点解破坏家庭制度系衰人?

现在已经人口爆炸啦, 其实无家庭, 无细路呢个世界会更美好, 起码少D 污染.

Plastic G 提到...

致小瓶子:

佢地係咪衰人我唔敢去定斷. 事實上, 搭上已婚男人, 的確係間接破壞別人家庭. 我相信兩個人結婚當初係有某種 promise 先成事, 既然有小朋友, 就有責任令到佢健康成長. 唔係破壞家庭制度, 而係破壞別人家庭既和諧.

如果明知下一步行動, 會有某種後果, 仍堅持去做既, 當然別人既幸福責任不在自己, 但現今大部份人都唔懂得欣賞呢種道德價值觀背後既意義.

陳大文部落 提到...

就當是我個人意見吧。

咁又唔可以咁睇,如果將所有事推向「因為你懦弱」,就好多事不論正或邪,都可以隨便做。

例如:你夠唔夠膽去打劫? 喂打劫之嘛,拿把刀去搶得啦係咪?

但係犯法嘛,法律同道德、生活智慧告訴我們,「就算無錢,都唔應該去搶的」。

正如見到人地老婆好索、或人地老公好才俊,係咪可以話「我夠膽去搞,點吖」,當然真係堅持去搞,大家願意的話,又吹你唔脹,但是否合情理呢,是要思考的問題。


我個人而言,我不會道德高地去搬一套「乜能嘢忠貞禮儀廉恥」出來,時代進步,舊有道德未必切合所有事情,但有些大是大非,底線始終還是有的。


有些已婚男人可能真的因為「膽怯」而無去搞婚外情,點都好,係膽怯也好、愛老婆也好,我覺得無須要塞個理由去揶揄是否「你無膽咩」這樣,無搞婚外情,始終好過成日搞的。


如果話夠不夠膽的問題,我又舉一個例:

小瓶子你有血毒問題,然後有人因為睇你唔起,而周圍唱衰你、貼你嘅爛面照片、令你無地自容...

咁,從「夠膽」的角度看,這種做法又真是「好夠膽喎」,但這是否理性和善良的做法呢?

很多事情,不是「你夠唔夠膽」的問題,人始終要有點大是大非的底線。


又退一步講,如果(不論男女),本身係想多個性伴和玩伴,咁不如唔好結婚,就專門做 playbog 或 sexgirl 吧。

陳大文部落 提到...

Plastic G :

搭下咀...

[我自己身邊已經有好幾個朋友都係咁.. 佢地唔係冇男人追.. 性格又唔係大奸大惡, 點睇都係好女仔黎.. 但呢一方面, 真係唔太理解]...


>>> 有好多嘢,睇落無乜問題,好似幾好咁,但「睇落好似」嗟,「睇落無乜點」,同「真實係點」係兩樣嘢嚟。


至於婚外情,老實講,又唔須要係大奸大惡,又未至於殺人放火分屍咁嚴重。


如果自己係女仔,對於同性的看法,又通常會有「偏向良好意願」的。


從另一角度看,現在多了女人去搭上人家的老公,主要原因,是單身港男「普遍令人感到失望」,而已婚男,根據「香港人街市幫襯相熟舖頭」的生活智慧,係屬於「喂,起碼有女人 test 過,係 OK 嘅」,於是退而求其次,不如搭上已婚男,起碼有層樓、有穩定職業( 通常啦下 ~~) ,對於單身港女而言,係「較為有質素保證」的。

Betty 提到...

>>>>「喂,起碼有女人 test 過,係 OK 嘅」

哈哈哈...呢个理论又几0岩哦...

Betty 提到...

不过呢家野都好容易搞出人命来:

顧美華怒斥吳亭欣冇句真2009-05-05

【東方日報專訊】影后顧美華胞妹顧麗華疑因婚姻出現第三者,日前於寓所吊頸身亡,令向來痛錫妹妹的顧美華傷心欲絕,本來以沉痛的心情默默地為亡妹辦理身後事,但聽聞曾與妹夫馮潮澤傳緋聞之吳亭欣(LuLu)揚言「雙方半年沒有聯絡」,似有置身事外之嫌,終於忍不住直斥對方「擘大眼講大話」,望為亡妹講句公道話。

自接獲妹妹死訊後,一直未能平復喪妹之痛心情的顧美華,本來打算保持緘默,不會對外發表任何講話,但最後還是決定要講出事實,說出妹妹與妹夫馮潮澤、吳亭欣之間究竟誰是誰非的事實真相。

好唔開心聲沙沙



顧美華接受本報電話訪問時,強忍淚水哽咽說:「我本來唔想講任何嘢,因為心情好難過,但我真係忍唔住,我要講出個事實,吳亭欣口口聲聲話(同顧麗華丈夫馮潮澤)半年冇聯絡,呢個唔係事實,唔好擘大眼講大話,人都死咗,人唔會無端端尋死,唔好利用死人嚟搵曝光機會,我想強調我今次講唔係想潑婦罵街,喺我眼中對方係Nobody,叫佢唔好講大話,將事實扭轉嚟呃其他人。(馮潮澤有冇向你哋屋企人道歉?)我唔想講任何嘢住,我心情仲係好難過,妹妹死咗我點會唔難過?」

而被指是顧麗華、馮潮澤婚姻第三者的吳亭欣昨日在電話中談到現時心情,她聲音沙啞地表示:「我好唔開心,(你喺香港?)我喺屋企,唔想回應咁多。」說罷匆匆收線。

馮潮澤殮房認屍



此外,馮潮澤昨早與兩男兩女親友前往西環殮房,辦理認屍手續,眾人表現哀傷,沉默不語,飽受喪妹之痛的顧美華則未見露面。

馮潮澤認屍後又到灣仔胡忠大廈為亡妻辦理死亡證,並已聯絡香港殯儀館,籌辦亡妻的喪禮事宜。

至五時,木無表情的馮潮澤在一男一女友人陪同下現身殯儀館,獲殯儀館職員安排上樓傾談喪禮細節,半個小時後,馮在一男一女友人陪同下落樓,對於「依家心情平復未」、「亡妻幾時設靈」、「有冇同吳亭欣聯絡」、「有報道指吳亭欣話顧小姐上吊自殺好邪,要搵堪輿師傅破解」等提問一概以搖頭不答作回應,並迅速掩面登上的士離去。

Plastic G 提到...

我都認同: >>>>「喂,起碼有女人 test 過,係 OK 嘅」

其實我某程度上係認同小瓶子講既 concept.
因為, 可能就正正因為d 男人係結左婚, d 女仔先"有機會"搭上佢地.

一個女仔樣貌娟好條件唔差, 佢比別人既選擇多既話, 正常係應該會識到條件好既男人修成正果.

但現今太多人條件平庸但又太大想頭唔願降低身價, 明知條件好既單身男唔會o孔佢, 但佢又執意要食好野, 咪唯有向呢方面覓食囉..

結左婚既男人, 面對一個青春少艾, 都把持得住既, 真係要為佢鼓掌! 啪啪~~

Betty 提到...

事实上, 我又听过有个有D钱既男人, 睇住身边既朋友搭上后生女, 但一个比一个下场凄惨, 搞到自己唔敢去马.....

所以讲到尾, 都系「不敢」也, 非「不想」也.

assenav 提到...

非常同意,即使我姿色平平,年輕時(中學年代)都不乏已婚男伴。不過年紀大左,識得愛惜自己,就唔再做呢D損人不利己gei事,end up盞益左D臭男人。

死啦,而加好驚將來另一半都會亂黎添。如果係,就真係報應!

Plastic G 提到...

下場淒慘係指妻離子散? 人財兩失?

暫時我睇到我d 朋友既case 係, 大部份d 女仔先係一直俾人搵著數o個個.

呢d 已婚男人好早就表明態度唔會離開老婆仔女, 等d 女仔覺得係自己送上門唔怪得人. d 女仔又以為自己好charming, 個男人係真心愛自己, 對老婆冇哂愛情只有感情. 留低只係為負責任, etc.

真係聽到我都毛管棟.

如果係為錢, 就可以解釋一切. 但好多都唔係為錢架. 就算個男人生日禮物只係送 longchamp 袋而唔係 LV, d 女仔會因為有"愛"都一樣超滿足周圍哂幸福. 絕對唔係外人睇到咁風光以為d 女仔有得分.

Betty 提到...

甘事实上爱上有妇之夫或是有夫之妇,都唔系错来架(玩玩吓嗰种除外)...

好似我去睇孙中山纪念馆, 孙中山的第一任妻子同意离婚后, 他就与宋庆玲结婚. 大家都很接受这段婚姻, 觉得这是一件很自然的事情.

雪山飛狐 提到...

其实很多时候没有做错的事情都是因为"不敢". 一世人流流长, 谁没有歪念?

我自问有想过杀人放火奸淫掳掠, 但也想到后果.
想到在监狱天天对着那些比我凶狠百倍的人, 我屁股有可能开花的时候, 念头就会很容易打消.

同样道理, 我也有想过有外遇. 尤其是碰到好的女生的时候, 但也有可能家破妻离子散和没法面对江东父老. 这下场不比屁股开花好.

同样道理, 我也是根据这一点而对我老婆有绝对的信任. 毕竟我知道我并不是完美的. 世界上肯定有比我好的人.

Plastic G 提到...

To: 小瓶子

我都明既, 所以作為外人既我唔敢有批評.. 因為浪漫既感覺真係大哂.

當佢地口中愛自己既人, 成日話希望自己識到一個好男仔, 有d 仲過份到會介紹男仔俾自己識.. 呢種愛, 真係令我呢種庸俗人難以接受.. ><

Hana 提到...

>甘思想上出规就真系无可避免啦.

我奇怪啲,我寕願我嘅男人身體走私,思想出軌我一定飛佢。所以我嘅男人去叫下KFC,遙場作興我係完全唔介意嘅。

有啲人會話叫雞喎!污糟邋遢!但諗真啲咪好似去公廁咁遮嘛!係人都知屋企個廁所干淨啦!但唔係次次想去都係屋企嘛!咪俾多少少去間五星級嘅廁所囉,至少啲老襟唔係地盤佬吖!唔係講笑,當年我大肚果陣真係俾埋錢(驚佢唔舍得嫌貴)個老公叫佢去搵高級應招,等我好好養胎。(哩個思想好唔正确,我知我係異類)。

Betty 提到...

WAH....

我觉得系, 如果嗰男人走私, 无问题, 甘大家公平咯, 如果我遇到好既男人, 唔好阻住我走埋一份咯.

陳大文部落 提到...

女人以「搭上已婚男人」為榮,本身並不是「潮」,而是很扭曲的社會現象。


一如我說過,正常來講,女仔係應該搵番單身男,但遺撼的是,現在很多單身港男又真係令人(當然是指女仔)失望,所以退一步,不如搵啲已婚男。


關於叫雞,某程度上我覺得會去叫雞的男人的心態,會比道德高地的男人來得健康。

尤其是單身男人去叫雞,我覺得無乜問題,反而心又想女人,但又滿口道德的人,心態反而不平衡。

陳大文部落 提到...

[现在已经人口爆炸啦, 其实无家庭, 无细路呢个世界会更美好, 起码少D 污染]....


>>> Um...well ~ 其實地球唔係人口爆炸,係香港人口過多嗟。

又,如果呢個世界無細路,又點會有今日寫緊 blog 嘅小瓶子呢?係咪?

仲有,污染,係香港特別嚴重嗟。


其實睇「孫中山」紀念館呢,孫中山先生嘅生平事跡,重點唔係佢老婆點點點,而係孫中山對建國嘅各項貢獻..囉.....


PS : 老實講,搞得人地老公(或專搵人地老婆嚟搞),我只能說:


出得嚟搞,預左要還,人在做天在看,世界無免費午餐嘅,你搞得人,人地一樣搵得你著數,嘿嘿嘿 <---邪惡の笑~

匿名 提到...

當你遇到你的心儀男仕,你樂意當此女人嘛?

Betty 提到...

>>> 其實睇「孫中山」紀念館呢,孫中山先生嘅生平事跡

唔好意思, 我地班友好肤浅...入到去望住D相, 净系话: 「啊!呢个几靚仔哦. 哗! 原来孙中山后生时嗰样几掂架哦...」跟住哈哈笑.

至于嗰D乜野「三民主义」, 我知道唔系「三文治主义」, 但嗰内容, 我已经比番晒中学历史老师啦...

>>>又,如果呢個世界無細路,又點會有今日寫緊 blog 嘅小瓶子呢?

其实我唔出世, 可能呢嗰世界更美好, 网络少左嗰废up 之人呢...哈哈哈!!!

>>>當你遇到你的心儀男仕,你樂意當此女人嘛?

我可以甘讲, 我唔会选择已婚男人. 不过如果身边朋友不幸遇到甘既case, 爱到要生要死, 我唔会睇唔起或者话她狐狸精之类. 我觉得感情好难话分对错. 两公婆真系无感情, 有第三者无乜出奇.

唔好话针吉唔到肉唔知痛. 我嗰EX都系识左第个同我分手. 但我觉得其实如果两个人无问题, 又点会有第三者呢? 所以我系唔会恼嗰第三者既.

L L 提到...

小瓶:

唔係個個男人都好似你講嗰種。

我同我絕大部分親戚朋友就不是這樣,原因是,不想有感情傷害!

Betty 提到...

我又唔净系讲男人既...女人都可以, 只系可能机会少D...

我系觉得, 第三者, 无论男女, 都未必系话错既.

Plastic G 提到...

其實有第三者都未必一定係雙方之間有問題. 我覺得好多時有第三者o個方, 都係因為太貪心.

兩個素不相識既人就算一見鍾情, 點都要經過某d 階段先會發展感情出黎.

如果明知眼前既人係已婚, 第三者就大條道理話佢地之間有問題, 將自己既介入變為理所當然, 咁都係為將自己既罪疚感減輕者.

好似女仔俾人追, 遇到唔岩既男仔, 一定會懂得禮貌地拒絕對方. 呢段不倫關係既開始, 一定係個女仔本身自己都"有心"打開一扇門, 製造機會先會成事. 所以男方同老婆之間有問題, 只會幫助自己輕易介入成功做第三者.

所以我d 女仔朋友係我面前講佢地都唔想咁架, 我只會覺得, 如果你冇心既, 人地又點會得米? 難聽d 講只係姣婆遇著脂粉客, 各取所需. (sorry, 可能有所得罪 =p)

Betty 提到...

人既野好难讲....好多时D 野, 都系0岩倾...跟住D野又慢慢培养左出来.

不过身为朋友, 我觉得应该要撑咯.

Plastic G 提到...

見你講開, 所以先加把口客觀咁以事論事.. 朋友梗係會撐, 但立場亦表明, 冇可能會支持佢地"有任何行動"爭取呢樣野.. 因為太瘋狂.

好現實咁睇, 但如果你有好既單身男性朋友, 你會唔會介紹俾佢地? 其實好多時d 野唯有心照. 做朋友既, 唯有祝佢地好運. (其實大部份都係d 舊同事黎之麻.. =p)

過內人 提到...

情憑誰來定錯對?
愛,是愛?還是控制?

外面有女人,對妻子是否有傷害,係睇個男人處理得好唔好,多過件事本身。

玩到屋企知個老公去玩,仍然愛得咁開心嘅女人,大有人在,但佢哋亦無必要同人講,因為外人普遍認為咁係唔好嘅事,既然無人接受,佢自己接受都唔會講出嚟。

有人可以愛一個人,愛到只要對方接受佢嘅愛已經好開心,根本無諗過要同對方一齊,而就算一齊咗,亦都無想過要阻止佢去出面玩。

陳大文部落 提到...

唔好意思, 我地班友好肤浅...入到去望住D相, 净系话: 「啊!呢个几靚仔哦. 哗! 原来孙中山后生时嗰样几掂架哦...」跟住哈哈笑.

至于嗰D乜野「三民主义」, 我知道唔系「三文治主义」, 但嗰内容, 我已经比番晒中学历史老师啦...

=========================


瓶子,千其唔好誤會。你當我口痕得㗎喇,無咩嘅。


當然我諗嘢會有我自己的立場,而我是很清楚自己思考的人,我的留言只是留言而已,無乜特別意思。

********** **********


瓶子你話:「甘事实上爱上有妇之夫或是有夫之妇,都唔系错来架(玩玩吓嗰种除外).」...


恕我直言,你覺得無問題,係因為呢個 momemt 你未結婚,亦無男友,而且並非十八廿二,所以你會希望自己做一個大贏家,代入做第三者,有能力搭上有婦之夫,可以籍此證明自己比人家的妻子更有吸引力。


但當你有了男友或結了婚,甚至有了小孩、擁有幸福家庭時,你就會痛恨那些千方百計專搞別人老公或男友的女人了。


無錯,牛唔飲水唔㩒得牛頭低,婚外情(不論男女)本身當然有最大責任,但不要忘記,有些第三者,刻意安排勾搭,然後搬出「我有愛的自由」來美化自己,搬弄是非,令人永無寧日,這種情場搞屎棍,無非想證明自己的吸引力。


做人是一種哲學,事物總有前因後果,剃人頭者,人亦剃其頭,昨天贏了人,明天一舖清,呢個世界無免費午餐,亦好難話邊個一定係贏家。


可能大家都只係輸家,我只能講到呢度。

Betty 提到...

爱情D野, 又唔系话赢定输既, 系计开心唔开心多咯.

Betty 提到...

>>>好現實咁睇, 但如果你有好既單身男性朋友, 你會唔會介紹俾佢地?

会吖...可以帮她脱离第三者行列, 可乐而不为?

Betty 提到...

>>>瓶子,千其唔好誤會。你當我口痕得㗎喇,無咩嘅。

我都系无野哦...可能并非 face to face conversation, 基本上我几buy D 寸寸贡既人, 又唔介意比人寸. 有时我都会寸下人啦.

Hana 提到...

>其實有第三者都未必一定係雙方之間有問題. 我覺得好多時有第三者o個方, 都係因為太貪心.

Plastic G ,你可能好細個,有咗另一半的人總貪心已經係一個大問題啦!

Plastic G 提到...

Hana, 我覺得你真係好叻, 可以同你老公維繫感情咁好仲一直互相信任.

人地既事我唔會干涉, 係佢地特別鍾意o係我面前哂命咋哈哈!! 出黎社會做事知得太多, 覺得真係"世風日下"咁.. 最難頂係, 連身邊既朋友或佢地既細妹都開始變質做埋一份, 仲要d 女仔本身係"有男友的".

其實呢d 只係好普通既事, 唔難接受, 更加唔敢批評人. 只係心底裡都想身邊既朋友唔好玩火, 真正得到幸福. (俾人老婆發現, 有可能連前途都冇埋)

好似你篇文咁, 太多金魚 OL, 我唯有認自己係老土怪啦. 哈哈!!

Hana 提到...

我結婚唔夠一年已經離咗婚lur

當年我讀緊書,他是我的教授,咁年輕女孩欣賞成熟男人係理所當然的,(係欣賞有好感,唔係投懷送抱,知他有老婆精明如我又點會投懷送抱),他追我果陣我咪話你回復單身先來追我啦!結果佢真係離婚來追我囉!後生女好易被感動,唔理年紀、文化、人生觀等等的差異,頭腦一熱咪去馬囉!

結果當然係撞板啦!

所以我會諗有時婚外情未必係全錯!如果當年我肯做第三者,當我哋因了解而分手,而他太太又不知情或扮做不知情,咁三個人都會好過啲囉!(我諗jar)

所以過內人講嘅我好認同,同埋一家唔知一家事,以我見習婚姻輔導的身份真係見唔少為孩子而強忍好難頂的另一半的個案。個炸彈一早係度,當孩子長大,第三者只不過係不幸的點著導火線果個啫嘛!

所以話凡事冇絕對只有相對。

Plastic G 提到...

我明架, 所以我只敢係呢度廢up. 始終每個case 都唔同.

如果比著係以前, 可能d 男人已經三妻四妾喇.如果係咁,我反而覺得冇問題呀!!

多謝你地"開解"我! xdddd

Betty 提到...

女儿国系一妻多夫哦...甘都无坏吖.