2009年5月1日 星期五

激光矫视



某日与老板及银行家吃饭, 闲话家常, 谈到激光矫视. 我说数年前想做, 去了浸会医院检验, 结果因为近视太深, 眼角膜又太薄, 所以不能做.

银行家: 「我响养和做, 如果近视浅的话, 他们会割走部分眼角膜. 如果近视超过1300度, 他们就会帮你垫块野入眼角膜, 即是好像内置隐形眼镜. 所以应该可以做.」

小瓶子: 「是吗? 我第一次听话可以垫块野入眼角膜哦, 甘好哦, 我应该可以去做哦! 等我问下先.」

老板 (马上极度紧张):「拿, 你唔好做住吖, 搞完Audit 同 ERP 先好去做吖. 」

小瓶子: 「哦.........」

银行家: 「我几年前做大概系二万几蚊. 」

小瓶子: 「依? OK哦.」

老板 (继续极度紧张):「其实做完应该要休息一段时间, 如果晒到太阳就唔好.」

小瓶子: 「哦.」

银行家: 「虽然讲系甘讲, 但D 人做完都系照样返工既. 一般来讲无问题.」

老板 (继续极度紧张):「甘最好都系农历新年, 放大假嗰时做, 可以休息吖嘛. 」

小瓶子: 「哦.」

其实我血毒未清, 根本唔会搞隻眼先, 老细唔驶甘紧张哦.

11 則留言:

若缺齋老人 提到...

好"關心"你既老闆! XD

Betty 提到...

佢紧张无人跟D野....

紫天蠍 提到...

my friends said need to take 1-day rest.

陳大文部落 提到...

1300 度近視係可以做的,激光矯視根本係大近視的人而設的,所以激光矯視救左好多大近視的人。

一般來講,大近視做完激光矯視,最好休息幾日啦,一日唔係唔得,只係醫生見客人「喂我要返工喎點算呀」之下,唯有說「休息一日囉」咁講。

浸會醫生同養和醫生,當然無得比啦,養和真係勁好多好多。

其實浸會麻麻地。我有個朋友個老婆,去 check 乳癌,浸會話無,但養和 check 到有,而事實真係有。

浸會唔得的。

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ 提到...

your blog is very good

Betty 提到...

甘多谢吖.

eric 提到...

浸會唔得的X2
環境又差。

二萬幾又真喺OK。番HK做都可以諗吓喎。

Betty 提到...

几时会返香港吖?

哥斯拉 提到...

我最有興趣,還是想知去邊度搵blog內的插圖相片!

Betty 提到...

我都系用 google 图片之哦.

匿名 提到...

此图跟妳蛮配, 四眼犬, 有意思