2009年4月6日 星期一

Intimidated by "Middle Management"


与新认识的朋友某君, 在MSN交谈了几句话. 开头大概是谈些你有空时喜欢做些什么之类.

后来我讲到星期日要上厂 "make sure the workers are really working.", 某君问了一句: "Are you the boss?"

我答: "No, I am not. I am the middle management directly reported to directors."

之后 end of the conversation, 再也没有下文了.

其实细公司里面做 management, 同做打杂系无分别喔 ! 这个 Poor Guy, 因为一句说话而被吓怕, 是否太不该呢?

9 則留言:

雪山飛狐 提到...

實在是不該。
他有眼無珠,不用理這個Poor guy啦。

篤篤篤撐 提到...

佢想搵有錢人 or唔敢同叻人交往 ?

eric 提到...

佢想搵有錢人 or唔敢同叻人交往 ?x2

自由行 提到...

佢想搵有錢人 or唔敢同叻人交往 ?x3
呢d poor guy 唔駛理呀!!
好鬼無品, 連影都唔見!!

grumpy 提到...

咁無用ge人﹐你重做mud唸啊。

肥蘇 提到...

shd be followed by , "公司只有3人“

Betty 提到...

公司只有3人<----三位一体, 恩父及子及圣神.....

阿门.

Hana 提到...

哩啲事我都遇過唔少,所以我通常話我係Piano Teacher

Betty 提到...

下次我直接话自己系打杂算了.