2009年4月13日 星期一

南丫島一日游

今日与一班新相识的朋友去南丫島行山. 一行19人浩浩荡荡地从中环码头出发. 开始的时候天气很好, 有阳光但又不太强烈, 而且阵阵凉吹起来, 很舒服. 后来走了个多两小时后, 天气开始闷热和翳局, 后来还下起雨来. 幸好, 我们也差不多到了码头, 虽然被逼腰斩了部分行程, 但起码能及时赶到码头, 不至全身尽濕.

我们乘船回到中环后, 天气又放晴了. 大家去了中环码头的cafe 坐了一小时. 如果不是露天的桌椅被刚才的雨水淋濕了, 我觉得坐在那儿的露天位置应该会很舒服.

后来我们转地方吃饭, 有些人吃完饭还继续转场地饮酒吹水. 虽然我也很想继续, 但太想回家洗澡, 所以吃完饭便离开了.

这天的行程十分丰富, 尽兴而归.

9 則留言:

Hehehahavevewawa 提到...

十九個人咁多呀? 足足一個足球隊連軍醫,教鍊,後備球員,喇喇隊...

篤篤篤撐 提到...

19個新朋友, 點記得曬佢地個名 ?

自由行 提到...

原本我都想去南Y島, 最後還是去左長州!!

Betty 提到...

篤撐:

其实都系记得几个咋...种要去到码头, 一开口就叫错某个男仔既名..."懦"爆....好惨吖!

Betty 提到...

自由行:

长洲都好吖, 旨在有班人出来行下, hea 下.

Hehehahavevewawa 提到...

還記得有人說過,人腦記億雖大,但同一時間可處理的事情就只有7件(+-2),叻人可以是九件,毛咁叻就得五件,唔知大家認為係唔係呢?

Betty 提到...

我相信同一时间处理三种或以上, 都会颠...

Hehehahavevewawa 提到...

篤篤篤撐問:19個新朋友, 點記得曬佢地個名 ?

好易之嘛,先將十九人根據特徵歸類為幾組,
例如賭精組,酒鬼組,浦精組,扮靚組...
然後好似小學生咁,幫佢地起花名.
不過呢個方法好易得罪人,夠膽就用囉.

Betty 提到...

唔够胆!