2009年4月9日 星期四

白韻琴記招



记者的提问技巧有待改善.

7 則留言:

L L 提到...

白姐姐真的老了,雖然她已 keep 得比普通人好。

不許人間見白頭,信喇,怎能不信!

Betty 提到...

是吖, 大15年, 无法啦....

我都几喜欢白姐姐的.

Hana 提到...

啲記者真係好水皮,俾人感覺好冇品。

Betty 提到...

系吖...其实可以问得婉转D吖...

陳大文部落 提到...

我懷疑果條友唔係真嘅記者,不過去埋做採訪咁解,「叫...個 title 做記者」囉...

根本都唔識問人,似審犯,咁樣「灼」人,人地點會答你吖 ~~~

我覺得佢唔係正式媒體娛記。

imak 提到...

白姐姐 looks like Dracula~~~~~ 好恐怖

Betty 提到...

白姐姐65岁啦...我觉得都算系甘啦...我65岁时, 唔知道会变成乜衰样...