2009年4月2日 星期四

不要脸


2009-04-02

【東方日報專訊】港男黃長發年初與T富商「三奶」李姿霆(Karen)撻着被揭姊弟戀,成為城中熱話,一直保持神秘的T富商,前日正式入稟高院要討回當年他以千多萬元購入的四個物業(見表),他不惜自揭身份,原來是有「鞋王」之稱的富商鄧劍群。

出去滚的男人不少, 但滚到甘丢架真系少有. 自己唔要面, 亦一D面唔比自己老婆. 讲真, 送出去的东西就唔好要返啦, 真系好小家.

11 則留言:

匿名 提到...

瓶子呀,個人覺得呀發仔好過哩個男人很多,雖然坊間很多人侮辱發仔掏古井、寵物鴨或其他理由,但其實發仔家亦不是一貧如洗,所以相信與金錢無關吧,年齡差距更不是大至不沒可能。
從兩男風度上更容易分高下!可能心胸狹窄的鞋王只覺沒面子而已。

篤篤篤撐 提到...

呢位有錢人包女人包到自己理直氣壯, 穴係無恥。

三奶比佢包左o甘耐, e+搵個冇錢既, 擺明真愛la, 佢真係以為包女可以包一世, 條女唔可以有free will....

Betty 提到...

佢越出来讲, 越丢自己架....

the8 提到...

最慘係大婆,全香港人都知自己個老公公開包女人,其實咁有錢,都唔旨在送出去既禮物喇!

果小小錢可以保住大婆/仔女既尊嚴,點解都慳?

匿名 提到...

有趣...

你點知人地同大婆有嘜瓜葛?你點知人地公司股權,物業,有乜關系?

篇報導只係幾句講下個老公追討之嘛,都無 detail

三奶搵仔,條仔係港男選出o黎,大家都係玩,條仔想要錢,中女想玩仔,駛嘜計較係咪真愛?

Betty 提到...

玩唔紧要, 话知你玩二奶三奶四奶, 但比左就大方D 啦, 要收番好小家.

嗰女人系米玩仔, 定比靓仔玩, 定系真心相爱, 呢D唔系本文讨论范围.

如果话大婆其实有involve, 其实无间道到set up 左嗰 scam, 专登请嗰港男返来搞寸嗰party, 或者三奶同佢夹份玩佢老公, 甘呢D 甘峰佪路转的剧情我就好难评论啦.

讲真, 大家都系睇下D表面野吹吹水only, 真相当事人都未必知晒啦, 更何况外人? 下下都要知道晒成嗰故事先可以讲野, 甘就乜都唔驶讲啦...

Hana 提到...

哩兩公婆我都識。

個男人真係以為錢係大哂!同埋幾冇品。

果次佢請食飯我以為有佢太太份(講真佢太太轉數快過佢)咪去囉!點知去到三卡拉咁遠(係大陸)先知得佢一個...咁求其食兩啖應酬下走人啦!點知佢連車都唔俾我坐喎!去果陣時佢係搵司機來我哋間廠車我!


小瓶子,你嘅扑你話事中意寫咩就寫咩!

Betty 提到...

见到佢甘样处理D婚外情, 就知道呢条友完全唔系好人.

好采我老细虽然有钱, 好着重面子, 有时侯都几孤寒, 但总算系顾家既好男人....

L L 提到...

哇,Hana,咁架?

條友真喺冇品喎!不過我又唔睇好李黃戀喎。

Betty 提到...

不在乎天长地久, 只在乎曾经拥有.

匿名 提到...

戴綠帽係男人最痛的事情之一, 鞋王戴綠帽, 俾親朋戚友笑到面黃, 條氣頂住好唔順, 啞忍左咁耐, 終於都忍唔住要發作, 實行攬住衰, 好過見到對方日日風流快活.