2009年4月12日 星期日

I'll Call You


早前星期日档案介绍这套片, 我才知道原来都几爆笑. 里面的例子虽然有点极端, 不过可以看到无论男女, 是否着紧对方其实有无数征兆.

6 則留言:

雪山飛狐 提到...

I want to get this movie, do you know where I can buy it?

匿名 提到...

不过可以看到无论男女, 是否着紧对方其实有无数征兆..


套片完全唔係講呢啲嘢o架喎,你再睇多次,唔好用 fast forword 睇下,細心聽下片中對白

Betty 提到...

Desertfox,

You can just press "得闲饮茶" under the picture.

匿名:

我知道套片中心思想唔系想讲呢样野, 但其中一Part 系吖嘛.

嗰女仔唔中意阿文, 所以根本当佢观音兵, 呼之则来挥之则去. 如果真心爱一个人, 又点会甘做?

当然, 如果嗰女仔人格好D, 就算唔中意一个男仔, 都唔应该甘对佢既.

匿名 提到...

其實都吾關到女角人格問題,觀音乒?一個願捱一個願打,有強姦無焗賭.一切你情我願.套戲的中心應該說某些一霜情願單方面之愛意.

可能部主現在無拖拍才覺得套戲攪笑.如我猜錯就講聲sorry先.

木子

Betty 提到...

系喔.. 你无猜错哦...

Hehehahavevewawa 提到...

木子提到"可能部主現在無拖拍才覺得套戲攪笑"
套片有幾處都好搞笑喎,我最喜歡係當男主角第一次吃女主角lemon之後,悲情男歌手出現之前,貞子食車仔魚蛋呢個影像,相信有或無拖拍的人都會笑.