2009年3月3日 星期二

Hermes 手袋的故事



昨晚上网左click 右click, 在一个网台听到一个关于Hermes 手袋的故事. 有个女孩的男朋友, 月入大概一万左右, 死慳死抵储了数个月至一年人工, 买了嗰Hermes 手袋送给那女孩. 几位主持人都非常感动. 理由是, 虽然那个男人穷, 但愿意花多点资源在女孩身上多过自己身上, 表现出很爱那个女孩.

主持人的观点是: 「如果男的有十块钱, 给了你九块, 这是比男的有一百块, 给你三十块好. 」

这个理论我不反对, 不过我觉得这九块钱, 用来买Hermes, 实在是无脑 on 居之极. 用如此有限的资源, 买一样急速贬值而且甚少内在价值的虚耗品, 来表达爱意? 由此可见, 该男生的确只有赚十块钱的程度, 永远都去不到赚一百块钱的境界.

28 則留言:

篤篤篤撐 提到...

佢買hermes, 唔一定on 居.因為貫禮物, 係睇個女仔鐘唔鐘意,
如果佢唔買hermes, 買左d好實用既野,個女仔唔中意, 咪仲on居?

所以, on居與否, 係睇個女仔...

Hana 提到...

車,啲主持抄我嘅,我N年前係msn個扑已經寫過了。

匿名 提到...

這是一個可悲的香港故事。這更是一個可悲的香港女性故事。名牌子就是一切。

不知什麼時候香港女性才會停止崇拜名牌子。可悲。

Betty 提到...

篤撐:

嗰D 女主持人话感动并非因为份礼物平或贵, 系背后嗰种心意, 所以嗰女仔中意唔中意份礼物其实系奇次. 我估计大部分女人对 Hermes 都不会抗拒. (但以我个人奇怪的 taste 来讲, 我觉得大部份 Hermes 手袋都系唔靓0既. LV 及Gucci 就直头肉酸.)

既然要用甘多钱来表达心意, 点解唔买D更保值的东西呢?

我就宁愿嗰男仔用我嗰名买份保险/基金啦. 哈哈哈!!!

Betty 提到...

Hana:

抄了你吗? 你篇POST响边度哦?

加燦:

金融海啸后应该好D 卦.

自由行 提到...

佢肯買層樓or5號仔我會開心好多咯!

Betty 提到...

一年先储到嗰Hermes 袋, 讲真, 如果有D 女人系想结婚生仔, 几时先储到钱结婚生仔呢? 除非大家玩几年就完啦, 甘就无所谓.

呢班为个男仔行为而感动的女人, 究竟有无脑呢?

若缺齋老人 提到...

瓶子兄果然是會計精英。

匿名 提到...

除基本合理生活需求外,現在的男女關係很多只是建基於物質,已沒從前的純真了!
若沒本事去負擔,那段感情離死期不遠!故事內的男主角,我只覺可悲,當初與她一起時,她知他是窮人吧,但她竟然有那不切實際的愛馬仕夢想。

又另一真實故事 : http://hk.news.yahoo.com/article/090302/4/ay77.html

香港的男人只會超越身份地用物質取悅女性,而港女亦只求物質。好一對"港"男女,哈哈!

Betty 提到...

我觉得, 一个男人一个月只有一万蚊人工, 储一年钱买嗰 Hermes 手袋, 种可以否维持到"合理生活需求"?

真系完全理解唔到呢种价值观.

如果嗰男人年薪过千万, 毫无负担甘买嗰靓手袋比我 (但不是LV, Gucci 和Hermes, 因为呢D 我觉得唔靓, 至于边D 靓呢? 暂时见唔到.), 我会觉得OK.

你无乜钱, 但D 爱又膨膨声顶唔住, 好想好想送, 甘米送月供基金咯, 起码每个月响你户口扣数时, 你会记得你系爱我0既. 哈哈哈.

陳大文部落 提到...

我反而有興趣的是:

可唔可以講係邊個網台?

thanks.

Betty 提到...

http://www.hkreporter.com/myradio/channel_list.php?channelid=111

2009-02-24 主題: LadyFirst-(第34集)

陳大文部落 提到...

Hey 唔好講笑,我就好政治正確嘅。


個女仔話要,為左表現愛意,我話知你賣埋阿媽老豆棺材本啦,碌卡囉,再唔係問人借錢,買左先,最緊要女仔開心。


買個靚手袋俾女友,一齊出街,為表現男人紳士風度,幫女仔拎手袋,我覺得直情係身份象徵,係一種光榮,簡直好過攞大紫荊勳章呀,都唔知幾型。

我從來覺得:

只有廢柴自悲無讀過書嘅死窮鬼港男至唔肯幫女人拎手袋嘅!

Hana 提到...

http://hana-ox.blogspot.com/2008/05/blog-post_24.html

嗱嗱嗱,一開始我唔知你講嘅係LadyFirst啲主持!

Betty 提到...

系喔...原来你讲过啦. 你篇POST我之前都有睇0既.

我不是不去分享男人的资源吖, 包括时间和金钱, 而是我觉得分返来应该做D 对大家都有利既野.

如果一个男人的一年短期目标系Hermes 手袋, 甘我会睇佢唔起, 我觉得种衰过无目标. 哈哈哈. 无目标最少都可以平时吃好D吖. 依家餐餐白粥为左嗰手袋, 可以显示到乜? 你好捱得但无脑?

Betty 提到...

拿, 大文兄, 听你话队左嗰赤壁落去啦. 无其他人再留言手袋的话麻烦你自己留十嗰留言响度.

L L 提到...

咔咔,我黎我黎。

個女嘅知唔知男嘅儲緊錢買袋呢?

個女嘅有冇暗示明示鍾意 Hermes 呢?甚至边隻款呢?

若有,結論係:一個貪慕虛榮,並不愛惜自己的男友;一個傻戇,超乎自己能力靠物質取悅他人。

故事還有漏洞,如果個女仔冇提過,或者根本唔鍾意哩種嘢、哩個款,買咗點算?

乜啲主持人咁易感動嘅?

Betty 提到...

甘嗰故事中的女仔系无expect 过嗰男仔会送, 但系后来嗰男仔送左之后, 感动到喊咯.

嗰问题系, 我会觉得嗰男仔无脑咯... 所以感动不起来.

而且我会开始为将来而担忧.

匿名 提到...

梗係有其他人會睇會留言啦,咁你都要俾啲時間人睇嘛...


話時話,Hermes 最出名嘅『型號』,係鱷魚皮,三十六萬一個。

仲有 Hermes 唔知乜乜 collection,係八十三萬一個,唔記得咩款。

十萬蚊 Hermes 已經係『最 cheap 入門級』喇 ( 唔好話我講得衰~)


L.V 喺名媛界中,根本係唔會用㗎,幾仟蚊有 L.V,點出得大場面呀,笑死人喇。

Betty 提到...

我记得好似话嗰女孩收到之后唔舍得用. 大佬手袋唔系神, 唔需要放上神台装香烧钱摆生果供奉呀?

陳大文部落 提到...

嗱,當係我個人認為啦。

我最睇唔起呢種人,尤其故事中果個女孩。

你又要誓神劈願要個男嘅仆街死人冧樓都要買俾你...

好喇,買左喇(唔好理點籌錢啦下 ~),一天光晒喇...

你又唔捨得用??????

咁買嚟把咩!

Betty 提到...

喂...米闹住..据主持人所讲, 嗰女仔系唔知道嗰男仔会买嗰甘贵的袋既. 嗰男仔年头同嗰女仔讲, 话生日会比嗰惊喜佢, 跟住年尾就送左嗰袋啦.

年中两个人有时候因为嗰女仔想吃好D, 同嗰男仔讲话, 我请你啦, 去吃好D 啦, 但嗰男仔都唔肯, 两个人种曾经为呢样野有D 唔开心添.

跟住年尾就真相大白啦, 原来一切一切, 都系为左呢嗰袋.

陳大文部落 提到...

嘩,啲 presentation 好唔惦喎,成個故仔變成可歌可泣嘅.....?

而家聽你補充,我覺得個女仔好偉大,個男仔又好天真好傻噃 (可愛果隻)。

仲有,我呢個 moment 覺得個 Hermes 袋係物超所值添噃....簡直係定情信物呀。


唉,算喇,我都係自己 download 完整聽番先....穩陣啲....

Betty 提到...

车...一早叫你听架啦...

就算嗰女仔系唔知情, 我对成件事的观点都系无变哦.

我系呢嗰POST并非指责嗰女仔贪冒虚荣, 主要系话嗰男仔无脑, 完全不顾自己财政能力及同嗰女仔既将来, 买左嗰Hermes. 跟住收礼物嗰女仔好无谓地将份礼物供奉上神台.

而班主持人就将呢个故事包装成可歌可泣孝感动天史诗式爱情故事.... 用来鼓励D 男仔作无益之举.

Betty 提到...

讲真, 今年第一年过生日, 嗰男仔送左嗰 Hermes, 甘代表好爱你啦. 好啦, 到第二年, 如果嗰男仔带你吃鱼蛋粉, 甘点吖? 你米会觉得嗰男仔D 爱大幅度插水, 种衰过 HSBC 由HK$160跌落依家HK$43, 可能饮野要你出, 你会觉得系供股坤水添.

如果甘样做, 0米永无止境? 第一年买Hermes, 第二年买 Tiffany, 第三年买 Cartier. 系米甘先证明到爱吖?

真系甘样, 你估几时先可以储够钱结婚? 或者真系要拜多D Hermes, 等下世投胎可以含住 Hermes VIP 出世.

陳大文部落 提到...

我 cap 左『陳樂榣』講「港女」噃。

唔知有無人有興趣聽下?


PS : 唔好講 Hermes 咁極端,如果論實用和有真正價值,我個人認為「請注意!係我個人認為咋下」,送部『 eg : 三菱重工連殺菌抽濕 + 暖風功能分體冷氣』,係好過用萬九幾蚊去買個 L.V ,仲有找添,順便買埋個『 Panasonic 立體蒸氣烤焗微波爐』,我覺得真係有價值過整個 L.V 爛袋。

Betty 提到...

>>>陳樂榣』講「港女」噃
好吖.

你讲嗰两样都几有用... 包保养唔该.

陳大文部落 提到...

Part 1/2

http://www.youtube.com/watch?v=OsDiol_CJvA


Part 2/2

http://www.youtube.com/watch?v=YGrC4yxxPIo