2009年3月2日 星期一

男友三十戒條

见到HANA 贴火鶴的<女友三十戒條>, 我又来玩下先.


<男友三十戒條>

1. 我中意一個身型样貌好似权相佑的男人.
2. 无自信的毒男唔该死开啦.
3. 书展我以前都会去, 但现在觉得太逼人啦, 为左慳番嗰一个几十唔值得.
4. 我覺得用几万蚊去买LV, GUCCI 系 On 居咯.
5. 你越扮知识分子就越显得无知.
6. 不知進取係每個人既弱點, 但无料扮有料绝对系好难顶咯.
7. 我中意既野好多, 但多数都唔精通, 你最好有几样野系0力过我.
8. 沈迷打機睇慢畫玩Figure绝对系一代毒男, 除非你研发到好成功的新GAME 啦.
9. 我唔中意D 男人无时无刻都 call 我, 我唔系你阿妈.
10. 妳見到我化妆时, 要赞我靓.
11. 一般我都唔会迟到, 就算系都唔超过15分钟. 所以唔该守时.
12. 系我心情唔好的时候, 你醒定D唔好煩我.
13. 唔识 social 的电车男请继续电车之旅.
14. 我唔中意拖住嗰男人去买衫, 我要shopping 时, 请自己找其他节目.
15. 唔可以唔妥我既姐妹.
16. 女人讲化妆护肤唔好露出不耐烦的表情.
17. 一般来讲我都好有礼貌, 但如果我无叫人早晨就应该系见你唔到.
18. 我份人好易話為, 但好多野要戒口唔食得, 你最好记得我有乜唔食得然后拣间适合的餐厅.
19. 一齊食飯AA制无问题, 但唔好连嗰一个几毫都要计.
20. 请保持餐枱禮儀.
21. 我介意肥, 如果你痴肥, 请减肥.
22. 男人唔好成日话讲内涵, 我好肤浅, 你嗰样唔掂即系唔掂.
23. 你成套Gucci同我出街我會话你bad taste.
24. 无方向感 OK, 但男人如果唔识路请唔好扮识, 问人唔该.
25. 我中意望靚仔,你望靚女无所谓, 最好可以用轻松搞笑的手法同我倾谈更好.
26. 我有睇三仔既習慣,你最好唔好叫我戒.
27. 送禮物几多钱无所谓, 但最紧要系我用得着, 我唔想屋企又多件垃圾.
28. 我唔介意煮饭, 但如果我煮饭你就要洗碗, 唔好以为自己做大少爷乜都唔驶做.
29. 我唔拍拖唔代表我係一條溝唔到仔既可連蟲, 而係我不肖依家香港男仔缩骨既態度.
30. 如果妳對以上任何一條戒條有不滿既話, 我會稱呼你為「毒男」.

26 則留言:

Hana 提到...

哈哈!

好好玩喎!

kenkachemhazard 提到...

呵欠......

匿名 提到...

我好認同9 & 14 戒條.

Betty 提到...

自由:

甘少?

陳大文部落 提到...

睇完.......

其實你果三十條戒律係咪你以前男友特點?

寫得相當好,可否轉載?

Betty 提到...

陳大文:

我对上嗰个男朋友其实都几好架. 大体来讲都好少pt 中到.

你轉載我写D 野, 当然可以, 我开心死啦...哈哈..

雪山飛狐 提到...

惨, 由于第三十点的关系, 我变了毒男.

Betty 提到...

其实第三十点系讲笑姐... 你觉得边条有问题吖?

陳大文部落 提到...

26. 我有睇三仔既習慣,你最好唔好叫我戒.

um...而家都幾難搵 3 仔喇噃....仲有,戒嚟做乜?

Betty 提到...

陳大文:

以前大学时候睇好多, 尤其是考试前压力大, 就会睇(系米好变态?). 我嗰前男朋友系好乖乖/纯过蒸溜水的基督徒, 所以我睇时抓住佢一齐睇, 但好奇怪地佢一般来讲未够五分钟, 未到戏肉就会訓着.

金瓶梅第一集我睇左啦, 等紧第二集, 算系集体回忆.

如果有人话找陈冠系同一众女角拍肉蒲團, 我会有兴趣咯.

陳大文部落 提到...

[陈冠系同一众女角拍肉蒲團]

well ,拍左啦,咁多『full version』靚相,仲唔勁過肉蒲團?



PS : 想講番,你在我 blog 留言的是我在某個 blogger 的留言,我忘記那 blogger 的 link,我是日前偶然 click click 下睇到,那個 blogger 說不想太多人知道她的 blog ,我說了一點個人意見。

但我覺得我這個留言有點不適合,anyway 都是我對寫 blog 的一點睇法而已,無乜特別的。

雪山飛狐 提到...

No. 10: I love natural beauty. Usually when my girlfriends put on make up, I would just say: "you can save the time and show your natural beauty"

No. 15: It happened to me before, can't stand one of my ex's roommate, actually she had a problem with me. The end result, my ex and her got into a big argument and didn't talk to each other much afterward.

No. 22: I have seen too many exceptions here in Norway.

Actually I agree with most of your points. So yeah..... it's all good.

Betty 提到...

甘有D 女仔无乜natural beauty, e.g. me, 0米加D 人工beauty 落去咯. 哈哈!!!

eric 提到...

14. 我唔中意拖住嗰男人去买衫, 我要shopping 时, 请自己找其他节目.

冇乜男士喺鍾意跟女朋友shopping掛....我想大多數都會自動波搵其他野做?

陳大文部落 提到...

瓶子不妨整張化左妝嘅相,等大家開心下啦。 即平時你點化妝,順便映張相咁解,好簡單。

Betty 提到...

你见我嗰D 庆祝生日相, 米已经化左妆咯.

陳大文部落 提到...

係咩??? 化左㗎咩?唔覺喎真係...

Betty 提到...

费事卸左妆吓死街坊啦...

讲真, 我都系新年看Erica youtube D video 先学乍...

我无画眉毛, 其他都填左D颜色架.

雪山飛狐 提到...

No. 28, I would rather cook the dinner than washing dishes.

Betty 提到...

oh.. if that's the case, it's even better...haha~~~

I like washing dishes.

匿名 提到...

5. 你越扮知识分子就越显得无知.
6. 不知進取係每個人既弱點, 但无料扮有料绝对系好难顶咯.
7. 我中意既野好多, 但多数都唔精通, 你最好有几样野系0力过我.
8. 沈迷打機睇慢畫玩Figure绝对系一代毒男, 除非你研发到好成功的新GAME 啦.
9. 我唔中意D 男人无时无刻都 call 我, 我唔系你阿妈.
20. 请保持餐枱禮儀.
21. 我介意肥, 如果你痴肥, 请减肥.
22. 男人唔好成日话讲内涵, 我好肤浅, 你嗰样唔掂即系唔掂.
--Well said!That's what I meant.

Betty 提到...

小莫:

Thanks for your support.

雪山飛狐 提到...

Haha, that's because you have never saw the kitchen mess left behind by me cooking dinner.

I use 1 bowl for every ingredient in every dish. Usually 1 pot for each dish as well. Plus the dishes from the dinner, it takes 30-40 minutes to finish washing dishes.

For that I am thinking about buying a dishwasher. 3000 kr (2600 HKD) is money well spent to prevent future arguments :)

Betty 提到...

when I am cooking, I wash the utensils at the same time in order to keep the kitchen clean and tidy. Therefore, after finishing the cooking, there should be only dishes to wash.

If my bf will create a mess in the kitchen, then just help washing dishes after meal will be alright.

Betty 提到...

>>>14. 我唔中意拖住嗰男人去买衫, 我要shopping 时, 请自己找其他节目.

冇乜男士喺鍾意跟女朋友shopping掛....我想大多數都會自動波搵其他野做?

呢嗰情况系有出现过. 有嗰男仔同我看完戏, 跟住我同他bye bye. 佢问我系米返屋企. 我话想行下先,佢又话陪我. 跟住我唯有讲话唔中意男仔陪我行街.

所以唔系所有男仔都自动波架. 除非嗰男仔系 designer 或者响衣物首饰方面有taste 得来, 嗰taste 种要系我 buy 嗰种. 而且种要系真心 enjoy shopping, 包括 window shopping. 否则, 就唔好跟住来.

10JQKA 提到...

死咗1,2同24