2009年3月11日 星期三

金瓶梅Ⅱ愛的奴隸 (The Forbidden Legend Sex and Chopsticks II)

mov

很可惜, 呢套野竟然搵唔到人陪我睇!

18 則留言:

L L 提到...

你一個人千祈咪去!變態佬多呀,見你一個女仔,嚟騷擾你就唔好。

借碟番屋企睇喇!

哥斯拉 提到...

港人窮到連三級片都無興趣睇,要借碟。

市場維京人 提到...

一個人睇有一個人睇嘅樂趣嘛 ......

想多 D 人同你分享咪貼喺個 blog 度囉。

Cheers!

Betty 提到...

校长:

哈... 我以前都会自己一条友去睇三级片哦.... 我觉得D 人都几正常吖, 无人骚扰我哦.

李小龙:

我觉得三级片系比网络四仔/五仔/六仔打残晒. 我觉得应该支持下本地创作.

虽然女主角都系搵返日本AV. 呢样真系好无奈. 点解香港会无晒D 专业演员?

市場維京人:

看情况啦, 星期六日都无时间.

自由行 提到...

似笑片多d~~

Betty 提到...

系啊, 通常三级片都好好笑既 ~~~

陳大文部落 提到...

就快有得 download 㗎喇,等幾日啦。

( 雖然我諗都無乜人有興趣 download...)

Betty 提到...

我系唔识BT 既, 不如你帮我download 后 send 比我啦, 或者烧隻碟来都得, 多谢晒.

Betty 提到...

最近好忙, 见到D data conversion 0野好烦.

嗰programmer 又成嗰恰吓恰吓样. 用嗰 program 好似我种熟过佢.....d 野来回改左四五次都系错, 人都颠!!!

系时候要睇返D 三级笑片调剂下.

市場維京人 提到...

>看情况啦, 星期六日都无时间.
係咪因為要做 data conversion ?

Betty 提到...

哈哈...唔系, 星期六去踩单车, 星期日睇Slumdog ...哈哈...

Betty 提到...

上嗰星期六已经叫左7个staff 同我一齐加左成嗰下午班啦...

现在又要等电脑公司搞一轮野.

南蠻人 提到...

我想睇喎!

Betty 提到...

想看金瓶梅? 一齐啦.

南蠻人 提到...

好呀!什麼時候?

Betty 提到...

首先, 你有无facebook/MSN? 点联络你吖?

Betty 提到...

我嗰facebook/msn =ustbettylam@yahoo.com.hk, 你add 左我先啦.

南蠻人 提到...

我想我剛在Facebook ADD了你.