2009年3月24日 星期二

同性恋


今日与总经理去查探一下帮我们收烂帐的收数公司的运作及规模, 中间有段小插曲.

去到收数公司楼下, 发现原来恩福堂的 office 都是在那儿.

总经理(望着水牌): 「0夷? 恩福堂系0米长沙湾好大间嗰间吖?」

小瓶子: 「系吖, 原来 office 响呢度.」

总经理(入电梯): 「系0米工厂大厦改建架?」

小瓶子: 「我唔知哦, 我以前有入过去, 好靓装修架. 我最近有次游行经过响出面示威左一轮添.」

总经理(出电梯): 「吓? 游行反对恩福堂? 点解吖?」

小瓶子(已经到人地office 门口, 打内线找收数公司的某位CS): 「迟D话你知啦.」

总经理(等待CS 来接): 「喂, 唔好, 你依架话我知啦.」

小瓶子: 「迟D先啦.」

总经理(完全进入忘我境界): 「唔好啦, 你话我知啦.」

小瓶子: 「我反对恩福堂某牧师反对将同性恋纳入家暴条例保护范围.」

总经理: 「吓? 你同性恋架?」

小瓶子(望到嗰CS就来行到门口): 「唔系吖...」

总经理(充满怀疑): 「......」

小瓶子(望到嗰CS行到门口, 绝望地): 「唔系吖.................」

19 則留言:

爆炸頭 提到...

個經理係唔係有咩陰影,例如發現追緊既女仔原來係les的,又或是入錯基吧比基佬逗。

雪山飛狐 提到...

人少少, 认左拒啦.

Betty 提到...

Desertfox:

我一百%中意男人哦..... 唔系点认吖....

聶秀康 提到...

瓶子
從妳post的照片以為妳又討論a片耶~
再者,妳又點會鐘意女人...

陳大文部落 提到...

哦....原來咁嘅,哈嘿嘿。( 我係笑你經理,唔係妳 )

咁,我又有篇好勁嘅超級網誌可以籌備出場喇。 ( 唔好心邪,係好嘢嚟嘅 )

匿名 提到...

我一直都以為你歧視同性戀
如果你朋友直認同性戀,你會點睇

Betty 提到...

陳大文:

好吖, 睇你啦...你D野一向甘好架啦...

匿名:
哈??我歧视同性恋? 点会吖? 我想识几个gay佬添...

如果女仔朋友系同性恋? 无问题吖, 只要唔好恋上我就得啦.

詩白爾 提到...

其實可以即刻向總經理發姣.....
「咦.....老總你玩人o既.....我唔係丫...」

我估呢句野之後佢以後都唔敢講....

Betty 提到...

其实我諗到句更激既: 「驶唔驶我嘴你一啖证明我唔系吖?」

不过费事啦, 玩过火就唔好啦...尤其是场境系收数公司门口.

L L 提到...

女同性戀者的女方通常美女,點解釋呢?

eric 提到...

我有個唔喺基嘅男性朋友去遊行支持同志結婚合法化,個樣咁岩入咗喺當晚電視新聞。。。當晚佢嘅電話響個不停,阿媽又喊晒,搞到佢痛苦咗成個禮拜。

Betty 提到...

D 人思想实在太过守旧....要教育下.

Betty 提到...

校长:

系米错觉来架.... 电视剧制造出来的错觉.

现实生活里面, 我不认识任何gay or les 的人, 所以无从知道究竟真相如何.

自由行 提到...

d女同性戀者好多時都係靚女 (只有少部份係唔掂)

Betty 提到...

真唔真吖?

甘改变自己性取向, 会唔会索D?

匿名 提到...

冇錯女同性戀者的女方通常都係靚女,後生有後生的靚成熟有成熟的端莊閑熟.真的!同性戀都追求美的東西,尤其男性都係靚仔有識之仕,學識,職業都高祇是曲高和寡知心難求,於華人世界亦不易為一般世俗認同o者.

Betty 提到...

追求完美? 我估我都有D哦.

篤篤篤撐 提到...

要佢唔懷疑了,
你唯有同佢講: 我可以證明比你睇, come on.....

Betty 提到...

算啦, 真要证明, 我都系倄底....哈哈....