2009年3月7日 星期六

大学生四千蚊


小瓶子反对香港财政司推出《大学生四千蚊》政策:
支持任何形式扶贫政策,不分男女老幼種族等等都要有工开/有饭食;但我反對资助大学生用月薪四千蚊打份工,因為呢一個差唔多默認左大学生就值四千蚊. 第二亦 係將认同无大学学历的人, 人工低于四千蚊,係值得炒晒班非大学学历人士然后再请番D平既大学生。我地最關注嘅就係社會上呢個观念,呢一個嘅观念如果繼續咁樣落去嘅時候,只會帶唻更多嘅失业呢个结果系一个脑袋正常的人都会諗到。第二係會帶唻更多養鴨一族,有好多嘅後生仔大學畢業,然後跟住就搵工作,但得嗰四千蚊, 唔食唔着都还不到grant loan, 結果係成為性奴。第三,會产生更多嘅失业,讓更多嘅年輕人受害。第四,呢個係更多人都會睇得到呀,我過去都睇到,建华八年的痛苦, 接着是任权四年的乱政,係因為咁樣嘅原故,官员普遍脑闭塞,係只會帶唻更多嘅恶策同埋屎桥市民成为最终嘅受害者,係因為咁樣嘅原故,我建議,政府一方面要考虑高官减一半人工,但另一方面,唔能夠係呢個财政预算案引入《大学生四千蚊》政策,甚至唔應該只限大学生同埋四千蚊否则系間接鼓吹左老板刻薄员工,我地嘅社會會負上沉重嘅代價唻到照顧呢失业的年青人。多謝。

伸延阅读:

蘇穎智牧師对于《家庭暴力條例》的言論的意見(全部兩分鐘內容如下):

「我 地反對任何形式的暴力行為,不分男女老幼種族等等都要受保護;但我地反對將同性同居暴力列為家庭暴力,因為呢一個差唔多默認左同性同居就等於家庭,第二亦 係將同性同居認為係好嘅,係值得保護好似保護家庭一樣。我地最關注嘅就係社會上呢個歪風,呢一個嘅歪風如果繼續咁樣落去嘅時候,只會帶唻更多嘅暴力,係我 地過去一路係相處過程嘅當中幫助佢地過程當中我地睇到。第二係會帶唻更多養鴨一族,有好多嘅後生仔大學畢業,然後跟住就搵工作,結果係成為性奴。第三,會 助長更多嘅歪風,讓更多嘅年輕人受害。第四,呢個係更多人都會睇得到呀,我過去都睇到,三年裏面嗰個患aids hiv走到我呢到求助嘅人係比我過去十七年經歷嘅當中係多四倍,係因為咁樣嘅原故,開放呢一條或者鼓吹呢一個嘅同性同居,係只會帶唻更多嘅aids同埋 hiv,等等嘅受害者,係因為咁樣嘅原故,我地建議,政府一方面要考慮保護任何男女老幼不論佢係乜野人都要保護,但另一方面,唔能夠係呢個條例裏面助長歪 風,引入同性同居,甚至唔應該用同居,係間接鼓吹左呢d嘅歪風係我地嘅社會裏面,否則我地嘅社會會負上沉重嘅代價唻到照顧呢d人。多謝。」

5 則留言:

篤篤篤撐 提到...

尋晚同一個靚女dnner, 佢竟然係蘇牧師既堂口, 大家都冇野好講....

Betty 提到...

如果嗰靓女肯大义灭亲, 甘米得咯.

eric 提到...

個靚女喺無間道都唔出奇㗎哈哈。

L L 提到...

建華八年,任權四年,唉,都係廢人。

前者還好,人算是敦誠;後者更不足觀了。

Betty 提到...

前者是好心做坏事, 后者系无心做好事.