2009年3月5日 星期四

可怕的加班要求



由于转新系统, 有大量 data conversion 工作需要人手输入, 而且需要在最短时间内完成. 所以今早我向各同事宣布, 这个星期六放工后需要加班. 有同事问要加到几点, 我答: 「我唔理加到几点, 总之一定要响呢嗰星期内入晒所有data!」同事们个个吓到面青青, 因为昨天某两个同事(包括我) 打了半日data, 才入了2%左右.

我宣布了我的决定后, 中午饭回来, 各同事都开行 turbo. 另外又有几个同事「忽然清闲」, 又可以帮手入 data, 进度 exponentially increases. 以此进度, 可能星期六又不需要加班了.

22 則留言:

篤篤篤撐 提到...

你好惡ar~~~~

雪山飛狐 提到...

remind me not to work under you.

Speaking of which, I have a soft deadline on tuesday as well. As you can see, I am still blogging :)

Betty 提到...

叫她们加班, 我也一起加的哦.

如果她们打得快D, 米可以早D 收工咯. 哈哈哈!!!

匿名 提到...

有時俾小小壓力, 你睇...個個連飲奶力都出埋, 博命入呀!

陳大文部落 提到...

你講個新系統係一套電腦機組嘛( 下話?),咁唔係應該老細買呢套新嘢之前,系統公司 ( 唔會去黃金砌機嗟下話~)應該 plan好晒,舊機組 data 可以『competitable』去新機組㗎咩,電腦過電腦,邊度會咁原始逐 part 要人手『人肉 Copy』㗎....

唔知,但一般嚟講真係機過機咋喎。

Betty 提到...

新电脑系统是指 ERP 系统, 包括会计, 物流, 生产, QC等.

基本上成个project 系由我去 handle. 同电脑公司倾我地的需要, manage 我地公司各部门人手及狂chur 电脑公司D 人做野.

不能机过机原因如下:

1. 繁体字如果是十几二十年前用倚天砌出来的话, 是不能够顺利变成简体, 结果倒入新系统的时候, 那些字全部变成"?". 但新系统所有字都将会用简体字, 所以所有"?" 都要重新入过D简体字.

2. 旧系统储存的data structure 比较简单, 新系统需要储存更明细的资料. 储存的资料越详细, 就越可以做多方面的分析报表. 现在市场变化很大, 分析报表有利与管理层更快的取得市场资讯.

Betty 提到...

呢D 问题, 其实一早预左, 由于新ERP 系加埋大陆工厂运作(以前无ERP的), 所以大家都觉得一定要用简体字. 尤其是将来会将更多的文书工序掟上大陆...香港会X人架啦...

市場維京人 提到...

咦?咁啱嘅,我又係負責揹起成個 ERP project 㗎噃。家下諗番 Go live 前嗰段痛苦日子真係想死!

其實做親 data conversion,一定要叫晒班 clerk 加班。你咪好囉,可以喺 office hour 開始做。我哋轉 system 時,只係得 working day 夜晚同埋 weekend 可以做,因為日常亦有日常嘅工作。D inventory 嘅同事做到凌晨三點第二朝六點又入過呀!

我諗你搵人入應該係搵內地同事入啩?香港人做 data entry,好似成本方面唔係好化算喎。

陳大文部落 提到...

明白喇。

N 年前果種乜乜倚天中文輸入法,係好麻煩,真係古董嚟。

等於而家好多中小學,已經無乜邊間學校「竟然!」會學倉頡中文打字,大部份都跟機送埋『九方』最新版,單手打中文快而準,唔駛再死記乜乜倉頡碼。

因為『狗荒』運算而家已經相當好,配合『歌吐雕』新款電腦,無得頂,我用 P-4 打中文都已經勁快。

正如而家好少人買幾百蚊嘅手寫板.....

Betty 提到...

『狗荒』? 我不懂得用哦. 但我见我班clerk 用速成毫无速度, 真系想打人咯.

Betty 提到...

市場維京人:

我地公司的文化系老/hea及慢吖嘛....

真系好难想像我竟然系全公司打字最快嗰个.

陳大文部落 提到...

速成麻麻地,用速成不如用九方,因為速成都要揀正確字。

但九方就幾乎一打即出最合邏輯嘅字,一般來講一揀就係。

而九方優點,就係單手只控制 9 粒數字鍵,係好爽,好就手,好過 Keybroad 兩隻手打字,打字其實好累的。


當用九方『筆畫輸入法』,自己不記得個字正確點寫,就可轉向『字形輸入』,很快就可用形態來打出那些字 ,並會出埋『筆畫法』的九方碼,非常好。

用九方打中文,對我來說和說話速度幾乎同步,我現在的 reply ,其實和我用口說是同步的。

Betty 提到...

我相信你打字应该快过我, 因为有时候有些字我不懂得普通话读音就会卡住了.

当然常用字, 好像这篇就无问题.

但如果打人名, 遇到些很少见的字, 就会有点难办.

由于我习惯了普通话拼音, 懂得读就可以有字选择, 反而很难想象一个字应该怎样去写.

用一些需要先懂得写某个字, 才能输入电脑的输入法, 例如倉頡/速成, 就可能会慢.

聶秀康 提到...

對呀!九方好用,冇咁易寫白字。

市場維京人 提到...

你用简体,不如用五笔啦。打字速度超快。

Cheers!

Betty 提到...

但我好多字都不懂得写哦.....

聶秀康 提到...

5筆係快到似飛,而且認識反好多中文字啊!

Betty 提到...

oh.........

陳大文部落 提到...

以我用『狗荒』的經驗,九方係主要你識得寫果隻字,就一定打到,九方係幾視乎用家識多啲中文字,如果有些字唔係好記得點寫,打了字的左邊再撞下右邊,都OK。

據九方 offical 使用守則:

15 分鐘內應該可以理解點用。( 我大約都 15 分鐘ok )

30 分鐘內可試探打字 ( 我 20 分鐘ok )

5 小時 ~ 1 天內應該熟習 ( 我 2 小時內熟熟地,打到幾多字下,未暢快 )

九方係以青少年為標準,好彩我都未老得晒,滴汗.......



我以前是用手寫板的,所以從無寫什麼 blog,到 yahoo 開 blog 時都係手家板,但學左狗荒之後,成個人唔同晒,打文章同我口述同步,我本身都叫做識識地寫稿,所以只要和腦子想的同步,就覺得打文章是一種樂趣,真係好暢快,因為九方係將隻字分開來看,所以根本唔駛記乜乜碼,只要你諗到隻字點寫,照篤 0-9 key 就得喇。

係咪好爽呢.....

聶秀康講嘅『五筆』都係快嘅,仲有種『毛蝦米輸入法』,仲快,但九方嘅『字形輸入』mode,就似呢種喇。

叫你同事整個狗荒學下,包佢地舒服晒。

陳大文部落 提到...

你睇下而家今時今日電腦商場賣電腦書店舖,根本無人會賣『倉頡教學書』,真係搵人學喇,怕怕。見到本電話薄咁厚嘅倉頡碼書,我見到想喊咁瀉。

xiao zhu 提到...

喂,而家進度如何呀? 聽日駛唔駛OT呀?

Betty 提到...

大文兄,

我会叫同事学啦...我呢..就大部分字都其实不懂得写...如果我无左部电脑, 基本上是写不到中文字的....

xiao zhu,
今日上了大陆, 不过遥距控制D 人, 进度又好似OK哦... 就算OT, 都应该系不是通顶嗰种卦.