2009年3月30日 星期一

工都无埋


如果真的如杂志所讲, 这位补习社女教师连因为受访问, 搞到连工都无埋, 我觉得太不值.

说真的, 我不觉得她的言论很激. 是不是月入三万令人太眼红, 得罪人呢? 其实月入三万在我眼中不算什么. 不是因为我收入高, 而是我觉得香港人起码要有这个收入, 才算得上中产. 然而, 香港中产何其多?

黎说她找不到一个收入高过她的男人, 我觉得是圈子问题, 收入高的男人不少, 问题是他们会否选择你, 而且高收入的男人其他的性格缺陷, 你又是否忍受及包容到呢, 这又是一个疑问.

话说回来, 即使黎是寸是嚣, 而且在公众场合与男士有些亲密的举动, 但这些都是她的私事. 公开她所有的照片, 然后用类似红卫兵的方式去批斗她, 影某几嗰shot, 就把她朔造成淫贱放荡的女人, 实在是非常卑鄙的行为.

以前拍拖的时候, 我也曾在地铁上与男朋友拥抱/ 碰面, 甚至 kiss, 这些行为在热恋的情侣中十分正常. 如果真的被偷拍, 我也会觉得问心无愧.

18 則留言:

月下人兒 提到...

你根本都未睇清楚發生咩事,你都無睇真來龍去脈做乜嘢,只不過你捉死一個 point話搵三萬蚊無罪之嘛。

其實無人話黎三萬搵三萬蚊有罪呀,有咩,無乜喎,你睇清楚啲?

你話黎三萬同男仔親熱好平常,咁係好平常㗎,唔駛用你自己例子吖,其實都無乜人話佢同男仔 kiss 有罪呀。

你自己例子好有代表性咩?

你睇清楚前因後果先吧啦,你都未去理解全件事,只係捉死一兩個 point ,話邊個有罪邊個無罪,唔係有無罪嘅問題,你亦唔駛話有錢男人點樣性格問題,你睇番成件事始末就得喇。

又嚟臭蟲論,你又有唔好佢又有唔好人人都唔好,過時喇。

窮人唔好,有錢人又有性格缺陷,乜乜人又點點點,哎呀好驚呀...

而家唔係 sell 呢啲嘢㗎喇。

kenkachemhazard 提到...

工都冇埋? 定係步步高升?

http://kenka-hk.blogspot.com/2009/03/blog-post_3234.html

匿名 提到...

米咁幼稚人地轉工乍.比人高薪挖角.好心妳睇清乜來龍去默至鄧人吾值!

爆炸頭 提到...

真真假假,假假真真,我地根本連佢真人都未見過,單靠一條片係唔夠去了解一個人。

雪山飛狐 提到...

There is a big difference between making 30k/month and making 360k/year.

Speaking from personal experience, 30k is very little.

Yes, it is true that everything is expensive in Norway, but let's exclude everything to just house expenses. If you buy a normal flat for 2.5 to 3 mill HKD, 20% down with 25 year mortgage, you ended up paying 10-12k for that already. Everything else quickly adds up.

市場維京人 提到...

其實小瓶子寫呢篇 post 係有個前題:「如果真的如杂志所讲, 这位补习社女教师连因为受访问, 搞到连工都无埋」......

前題係「如果真的如杂志所讲」,所以如果雜誌冇講清楚「來龍去脈」,都唔可以話小瓶子「冇睇清楚來龍去脈」吖。

個人意見而已。

Cheers!

詩白爾 提到...

D雜誌好似都未報佢轉左工定過緊冷河。

況且佢轉工過冷河都係傳聞而已,未經証實都未知堅定流。樓上果兩位稀客講到咬牙切齒難道係知情人士?有堅料唔該爆俾周刊,係度分享無咁有用架。等我唔使日日都追加燦同孫柏文睇下佢地D扑有冇新料爆。

真係好一個「直角又等於三角形」。

篤篤篤撐 提到...

佢向外爆料自己搵3萬一個月, 就己經係致死之道了。
試想想, 間補習社只不過是一間蚊型檔口, 竟然可以出三萬蚊請一個導師, o甘補習社一個月可以賺幾多呢 ?你叫老板點同班家長講加價 ?

三萬港女呢次出鋒頭的代價真係大了....

. 提到...

這樣張揚,對在補習界發展很不利。補習天王是靠造神和偶像化才能成功的,必須保持神秘感,學生才成爲粉絲。

黎這樣搞,三万也好,九万也好,都不能長做下去了,必須考慮轉行。所以是很愚蠢的。港大怎麽會出這樣的畢業生?

另外,樓上月下人兒及匿名9:59,你們的留言很令人討厭,很沒有禮貌,令人望之生厭。

南蠻人 提到...

誰是誰非誰說得清?無需太上心。

日本仔 提到...

那三萬補習女士無知到極點,港大怎會出這種低智學生.

匿名 提到...

有趣!

又係出現典型你又o岩佢又o岩既和諧一族.

又有專捉字蚤既算死草辯論一族.

又有親中才子o黎主持公道,好好笑.

大觀園嘜都有

Betty 提到...

月下人兒:

你叫人睇清楚件事, 问题系, 件事只有她本人最清楚, 杂志报道可能有错. 市場維京人讲得0岩, 其实我第一句系: "如果...., 就" 因为我对杂志的报道半信半疑, 所以这个前提极重要.

>>>你自己例子好有代表性咩?
我拿自己的例子并非说它就是香港的代表, 而是展示我个人认为这些行为无问题. 当然, 如果这些行为放在阿拉伯国家, 女人要蒙头才能上街, 我一早被人乱石摔死.

Hana 提到...

如果真係有心討論問題可唔可以唔好匿名呢?

小瓶子都係睇到自己睇到嘅野係自己個博度發表自己感想遮,又唔係審案使鬼查根究底抽絲剝繭一清ニ楚洗講得野吖?!

kenkachemhazard 提到...

量子,恐怕補習老師靠的是他的名氣,美貌與必勝notes,神秘感不知從何說起?

而且田田說過,就算是9萬元月薪在補習界真的是小數目。如果黎小姐做不下去,恐怕只因吸引力下跌,而不是因為張揚薪資。

Betty 提到...

我相信部分家长会因为她形象「放荡」而不让子女去她那处补习.

中国人社会, 始终希望女人内敛,温柔贤淑....

Betty 提到...

我相信部分家长会因为她形象「放荡」而不让子女去她那处补习.

中国人社会, 始终希望女人内敛,温柔贤淑....

. 提到...

kenka,

補習天王名氣是靠包裝出來的。和包裝明星的手法一致。如果讓學生知道補習天王也是凡人,恐怕就沒多大興緻了。

以前第一代天王A1史sir給人知道很多生活上的問題,馬上就要收皮了。之前名氣再高都沒有用。

你可能沒去過那種開show 式的補習吧。所以不理解。