2009年3月26日 星期四

大花筒

工厂的情况已经非常严竣, 但某些管理层仍然是洗脚唔抹脚, 应该要买的东西不买, 但不必要的东西却不断去买, 实在令人气愤!!!

10 則留言:

紫天蠍 提到...

你不能阻止他們嗎?

篤篤篤撐 提到...

沉船前最後景象!!!

Betty 提到...

风气. 无法阻止.

我都唔想首船沉......

Hana 提到...

我哋間廠反而個個知慳識斂。

Betty 提到...

系最上层(即是老板)做成的风气...

匿名 提到...

我老板出晒e-mail 叫人唔好亂用白紙, 要用廢紙, d人都唔理.

Betty 提到...

睇住D 数, 觉得好无奈.

L L 提到...

咁冇辦法嘅話,就由佢地死喇!

有啲嘢係改變唔到架!

匿名 提到...

>>>咁冇辦法嘅話,就由佢地死喇!
佢要死唔通唔俾佢去死咩!
我直頭放長雙眼等呢日呀!!

Betty 提到...

嗰问题系... 会连累我吖吗...我未想死住哦....