2009年3月23日 星期一

滥交




唔知道系米我经常表露真「性」情, 言语间有时侯会搞烂gag, 语带相关的讲少少淫野贱野, 所以搞到公司其他管理层都陪我颠埋一份.

今天有嗰staff, 向我和总经理说起在大陆报税, 要经常拿手指(USB的俗称)去税局, 税局的电脑经常被人插来插去, 所以很多病毒. 很多时, 手指拿回来后就是带菌的, 一插回自己的电脑就中毒了.

接着, 总经理哈哈笑地向我俩说: 「大陆税局D 电脑成日比人插来插去? 佢都几滥交哦!」

当时, 我的表情如下:

(贱笑中)

11 則留言:

聶秀康 提到...

瓶子....個卡通係未可以再賤D呢!

篤篤篤撐 提到...

你可唔可以告佢地性騷擾呢 ?

陳大文部落 提到...

插得多.....

會鬆的。

我指個 USB 插口。

詩白爾 提到...

USB四圍濫插之前記得幫佢載番個防毒「套」裝。

大文兄,其實插得多,都會無晒feeling的。

我指USB個插口同支USB DRIVE。

Hana 提到...

張相同插冇咩關係喎!(整過張啦!)*.^

Betty 提到...

3 ear:

找不到更賤的图片啦..哈哈.

篤篤篤撐:

哎, 我怕比人告返转头哦....

好采我成间公司的management, 除了我, 全部都系男人, 无乜人介意.

陳大文部落:

鬆左无甘好用啦. 好容易会断下断下甘.

我指個 USB 插口.

詩白爾:

装晒USB防毒軟件啦, 都无用.

Hana:

关事嗰D 相唔系无, 但四仔啦哦, 我唔够胆 post 出来吖.

匿名 提到...

哈哈哈哈哈!

Betty 提到...

改左幅图啦...

聶秀康 提到...

Bottle take a look

http://dogs.thefuntimesguide.com/2006/12/humping_dog_usb_thumb_drive.php



Humping dog usb thumb drive.

Betty 提到...

张相都几好, 有无人型公仔的?

匿名 提到...

  |\__/|
/ ▼▼▼ ヽ ))
|  (●) (●) |  
| 三(_又_)三|
\__ ^_/
  /   く ii
  | \ \            /  ̄`Y  ̄ ヽ
  | .\\|ヽ\ ))       /  /       ヽ
  |   ヽ、ヽ \\     ,i / // / i   i l ヽ
  {    ヽ ⌒)─⌒───.| // / l | | | | ト、 ||
(( (    l/  ̄       .| || i/  ノ ヽ、  ||
  \ ヽ(           (S|| | o゚(>) (<)゚o|
   }  \ ヽ───、⌒ _ | || |     .ノ   )|
  / / )  }    \ \| || |ヽ、_ ▽ _/|ノ
.( ミ⌒二二 ノ     ヽ 二二⌒)