2009年3月11日 星期三

诉苦


大家有无一种很奇怪的感觉, 当朋友找你诉苦的时候, 会又开心, 又烦恼?

开心的原因是因为真正的好朋友, 才会把心底话向你倾诉, 甚至连自己思想中的黑暗面都毫无保留地告诉你, 对你彻底地信任.

很多时候女人向别人诉苦, 只是想宣泄压力, 并非要去寻找解决问题的方法.

不过当这些灰暗的投诉太多的时候, loop 完又 loop 再 loop, 唔断气继续 loop 的时候, 就会令人非常烦恼. 尤其是当听众是男人, 大部分都会抵受不住. 女听众比男听众好些, 因为当听到朋友 loop 心事的时候, 她会考虑到自己 loop 心事时都会如此无聊. 基于理解, 而去忍耐.

12 則留言:

匿名 提到...

呢個問題..我覺得同一件事訴一次半次ok, 但長期同一件事係咪呻, 真係好law 命.
我fd返上次份工10個月, 呻足十個月, 每次一聽電話既開場白:自由...我真係唔想做xxxxxx
嘩...其實你正在慢性謀殺我!
我認..我都幾衰!

Betty 提到...

哈...呢嗰经历, 真系同我好相似... 所以我现在改左响BLOG到, 向广大相识及唔相识的人呻...系一种另类分散投资方法. 哈哈哈!!!

有些朋友系完全唔中意用文字表达, 觉得平时做野都要写野, 得闲种要打字, 好辛苦.

家下就想起有0野要0申:

有次我吃饭前send 了嗰SMS 比朋友, 叫她用SMS 回复我某人的电话, 我拎呢嗰电话, 系因为她临时唔得闲赴约看话剧, 张飞比左另一个人. 我需要同 replace 她的人联络.

但她看完我的SMS, 转头就打电话来, 叫我抄底嗰电话.

我同佢讲话我食紧饭, 无纸笔, 问佢做乜唔SMS 嗰电话比我就算? 佢话因为佢唔想打字. 跟住我一路响度搵笔...最后她都系话叫某人打电话比我, 甘我就会有佢的电话号码. 后来她又打了一次电话比我, 但我无意中 miss call, 最后她先SMS左某人电话比我.

讲真, 你话我小气都好, 呢件事上我系有D恼. 如果系男仔甘样做的话, 我一早cut左佢电话, 讲多晒气, 完全唔尊重我, 打几嗰数目字都唔肯.

0申完!!!

篤篤篤撐 提到...

男人冇呢個問題, 因為男人係唔訴苦的...

Betty 提到...

所以有时候听到男人诉苦, 就会好开心.

自由行 提到...

男人唔訴苦, 不過會happy hour.

Betty 提到...

最衰我唔饮得酒, 否则我都会饮少少减下压.

陳大文部落 提到...

這要視乎那個聽眾( 即老友 ) 是抱什麼心態去聽別人訴苦。

有很多人都喜歡『去訴苦』,覺得這樣是『我很弱小、很浪漫、很有小說 feel』,但問題是,當習慣了訴苦,沒有苦去訴,便混身不自在,總要『找些苦來訴』。

於是人生便在『訴苦』、『我很苦』、『很多苦』、『點解今日仲未有苦嘅』的氣氛下渡過,咁就一世人了。

Betty 提到...

0甘又无0甘夸张吖....

陳大文部落 提到...

真係有人( 而且在香港唔少,尤其女性 )很 enjoy 訴苦呢味嘢。

Betty 提到...

拿..根据你响港男N宗罪入面的逻辑, 我都可以问下, 你识埋嗰D成日同你诉苦系乜女先? 点识返来架? 咩女溝番咩仔, 咩女用诉苦来溝你吖?

陳大文部落 提到...

唔係咁樣嘅。 我諗你可能對一些事物誤解左。

我諗嘢方法同你唔同,我唔會用一個例子或一個觀念去完全推翻、或無限認同、或全部公式化代入生活每一件事。


我身邊唔係好多 enjoy 訴苦的女性,因為我本身屬於有點樂天派,太悲情的人,其實我和對方也未必啱傾。


而且很吊詭地,我是絕少受港女之苦,因為『港女』根本不會喜歡和我這類人交談,而和我傾到計的,物以類聚,通常不會是港女。


另一個原因,是我根本無須看港女臉色,我也無須依靠港女,咁我又何須受港女指手劃腳?

但我沒受港女苦,不代表我不清楚港女是什麼。


其實『邏輯』呢樣嘢,唔係咁用的,唔係用嚟將所有事物『 Sample 化』,邏輯是講求前因後果,作合理的推算,不是用一個引例去舉一反十。

當然,『邏輯』也不是用來鬥咀的。

係咪?

Betty 提到...

玩下姐....下下甘认真吖...