2009年3月20日 星期五

如果你愛我

6 則留言:

L L 提到...

小瓶:

有思飛來?

Betty 提到...

>>>有思飛來?

????

L L 提到...

"思從對面飛來" 原為文學批評語。

我轉引為 "有人對你有意思?"

Betty 提到...

有就好啦!

市場維京人 提到...

都係鐘意黃耀明版本多 D。

At 17 只係交足貨,有表情,唱準 key,但唔覺有 feel。

Betty 提到...

哗! 我有嗰 friend 劲中意 @ 17, 如果你当面同佢甘讲, 一定有一轮辩论.

但我同意你讲法. 如果唱K, 我会唱 @17呢嗰版本, 如果听歌, 我会听黄耀明.