2009年3月18日 星期三

性別測試


呢个与其话系性別測試, 倒不如话系港女測試.

金錢名牌篇

[ ]人地唔送貴嘢等於冇誠意
[x]有時會將金錢花費於不必要物品 (除了米/菜/生果/底衫裤和必要衣服外, 其他野包括书/CD/VCD/高跟鞋/各类衣服及其配件/化妆品/手袋....etc, 都系不必要的物品, 甘其实我都有好多不必要的东西.)
[ ]買嘢最好男友俾錢,男人請食飯天經地義
[ ]試過為幾十蚊、甚至兩三蚊而爭執 (讲价唔算爭執挂.)
[ ]同樣價錢嘅手袋,只會揀名牌
[ ]平衫著一兩次就唔要,名牌則相反 (无任何名牌哦.)

Total: 1/6

夢想篇
[ ]時常覺得街上有男人注視我 (间中咯, 又唔系时常.)
[ ]覺得自己不乏追求者 (无哦....)
[ ]曾幻想自己貌似某明星 (有明星毁左容0羊?)
[ ]喜歡閱讀愛情小說,並幻想自己是受萬千寵愛的女主角 (喜欢阅读爱情小说, 历史传记小说, 武侠小说及其他各类型小说. 比较多幻想自己系武功高强的侠女.)
[ ]不時幻想嫁個有錢人,唔使做有人養
[ ]成日幻想同醫生或律師一齊

Total: 0/6

外觀篇
[ ]髮型以齊陰為主
[ ]花很多時間及金錢於打扮,但效果不顯著
[ ]全身上下起碼幾千(包括衫,鞋,飾物) (夏天就算计埋嗰bra, 通常都不过千.)
[ ]崇尚西方國家,唔係外國嘢唔買 (外国野又真系品质好D哦, 但大陆野我都会买.)
[ ]愛買化妝品;出街化濃妝
[ ]覺得自己衣着一定好過大陸同胞 (自问型唔过上海嗰D啦.)

total: 0/6

性格篇
[ ]喜歡裝可愛
[ ]人地講咩都信,毫無判斷力
[ ]我承認自己功利庸俗
[ ]我貪慕虛榮
[ ]我口頭話唔中意港男,實際上係因為溝唔到
[x]我咩都要男人就哂我 (唔好意思, 我系连父母都要就晒我既, 否则会发烂渣.)
[x]我覺得發姣可以吸引異性 (我觉得發姣系吸引異性, 但我唔识, 我都系发烂渣多.)
[ ]扮可愛,行為幼稚、如同小學生
[ ]成日溝仔,人地唔受就扮可憐、扮失戀,甚至揚言要自殺
[ ]自己永遠是對的

Total: 2/10

生活篇
[ ]愛睇壹週忽週或MILK,對娛樂新聞比時事經濟更清楚掌握
[ ]迷信星座,報紙只會睇每日星座運情
[ ]喜歡把自拍相放上網讓人瀏覽
[ ]成日上交友網或流連酒吧結識異性
[ ]只行Shopping Mall,謝絕郊遊
[ ]能夠運用感性的火星文字句
[x]喜歡講是非或跟三五知己分享別人的迭事趣談 (sorry, 是非真系忍唔住会讲.)
[ ]鍾意Hello Kitty,並批評喜歡日本動漫的香港男性為毒男
[ ]除咗開IE上網對電腦不甚了解,唔識分256同512
[ ]經常打人,男人還手就話蝦女仔
[x]男女平等之餘,男人要講風度 (唔讲风度讲乜吖?)
[x]男人不少得要擔擔抬抬 (但我都会一齐擔擔抬抬, 同埋我觉得我有时侯大力过D男人.)

Total: 3/12

戀愛篇
[x]希望男朋友咩都識 (我想搵嗰0力的男人.)
[ ] 錯事責任歸咎於男友身上
[ ]任何事亦以分手作要脅
[ ]同男人一齊第一件事係幫佢「保管」存摺
[ ]試過飛咗男友後又搵返個人話自己寂寞,冇人理
[x]經常性發脾氣 (尽量改啦.)
[ ]一日男友冇打電話黎,就覺得佢有外遇
[ ]網上分享和男友嘅嘢,冇啲私隱
[ ]一邊話男友花心,一邊走去溝仔
[ ]唔比男友睇靚女,自己迷戀男明星

total: 2/10

2 則留言:

自由行 提到...

我玩我玩, 整埋d野轉頭copy 黎玩!

L L 提到...

呵呵,男仔唔啱玩,可以瞌吓,瞓醒又砌過!