2009年3月16日 星期一

港男港女






港女心声:

坦白讲, 访问中的电车男, 说什么全部收入交给嗰女人管, 以及想有人管教他.

Sorry, 女朋友唔系阁下老母. 二十几三十岁人种要人管教, 你话呢种男人点啃得落? 无男人就无男人吧!

唔好以为比晒成副糧嗰女朋友「管」就好伟大, 你份糧得嗰HK$8,500, 而且你无任何增值大计, 响forseeable future 人工不太可能会增加, 年纪大左之后种分分钟会失业. 同女仔住埋一齐之后, 生活费用都系公一份婆一份. 以为比晒成副糧就叫尽了责任? 好伟大? 然后乜都唔驶理?

呢D男人, 除了做人肉捧之外, 种有乜用? 真系要搵人肉捧, 都搵嗰好样D啦!

伸延阅读:
1.嘩好驚啊~~~仲嚟???
2. 港男港女之港媽篇
3. 港男
4. 港男 Peter 仔
5. 寧願洗碗
6. 港男港女之上進篇
7. 港男講男
8. 罹難者手冊
9. 港男素描
10. 港男就是電車男?
11. 七頭電車
12. Peter仔 v.s. Laughing哥
13. 身為港男又學人講男
14. 港男港女的自信
15. 我不是假電車男

13 則留言:

數奇門 提到...

唉...香港的下一代 ?
男既..又吾爭氣, 淨係睇佢既髮型都知佢收得皮

女既, 個d 女仔我去飲野見吾少. 亦吾覺得真係甘識諗囉

L L 提到...

贊成。哩啲友要唔落手。

冇人肉棒咪揾機械棒咯。嫁個咁嘅男人,憂患無窮!

Betty 提到...

访问中的女仔, 起码望落去真系几顺眼, 而且不停甘自我增值, 根本同嗰男人系两嗰世界, 点可能睇得上佢?

讲真,嗰位人兄内在有几温柔/痴情/热情??!!!/专一我唔知, 净系知道如果同佢hea 住一齐简直系会写花晒港女的profile.

紫天蠍 提到...

不過我係到諗當過女仔到三十, 仍然係單身, 仲會唔會講野咁口響.

爆炸頭 提到...

港男港女的問題在於雙方都對自身了解不夠,叫價太高,形成"豬排女恨嫁金龜婿,電車男想娶女神"的局面。認清自己,了解對方,是我們的首要任務。

陳大文部落 提到...

人肉棒 <---咩嚟???

市場維京人 提到...

片入面嘅電車男要爭氣 D 咯。我係男人都睇唔過眼,替佢擔心。

南蠻人 提到...

我也看了節目,那樣的男孩子簡直可怖,沒頭腦又自閉。為什麼會這樣?

mr.wizard 提到...

hahaha~ to be very honest i feel very sorry for peter~ lol~ btw i got 93% for that teenage test=.=

eric 提到...

peter真勇敢。全港都識peter囉。
建議peter去箍下牙,會好好多。

又有陶X嘅?

Betty 提到...

紫天蠍:

我人到三十, 种系单身, 但讲野仍然口響哦.

Betty 提到...

陳大文:

你介绍嗰D 性器的真人版...哈哈哈....

功能方面, 主要系帮助女性达到高潮.

Betty 提到...

Eric,

陶X种唔趁机出来踩多港男两脚0羊?