2008年11月18日 星期二

我的办公室

17 則留言:

佚名 提到...

小瓶子學花藝?
個辦公室好靚好整齊啊!!

Betty 提到...

佚名:

我养了"小天使"吖, 他们长的很好.

篤篤篤撐 提到...

太整齊了, 老細會以為你冇野做, 快D整亂張枱LA~~~

自由行 提到...

好多花呀! ^^

L L 提到...

好靚喎,我哩,就亂葬崗。等我又拍下先!

Betty 提到...

篤篤篤撐:

我最不喜欢张桌子乱晒甘啦. 老细张桌乱, 我直头问佢做乜甘乱添.

Betty 提到...

自由行:

因为有个窗台, 刚刚好可以种D野.

不过嗰盘花, 其实是假的..哈哈哈....

Betty 提到...

laulong:

旅行玩得好开心啦.....

L L 提到...

開心就講不上,但見到很多東西,也想了很多!

拍照呢,也是豐收!

佚名 提到...

小瓶子:
我养了"小天使"吖, 他们长的很好.
-->哦?咩樣ga?可唔可以影來睇啊!

不过嗰盘花, 其实是假的..哈哈哈....
-->假ga0.0!

小瓶子真係好整齊啊!
因為我都亂^^0

Betty 提到...

佚名:

你见到的两盘绿色植物, 就是"小天使"啦.

佚名 提到...

小瓶子:
哦!
但我再睇過先~

卡臣 提到...

女仔始終乾淨啲

另, 可否教我如何放youtube入版面
如妳最新entry般

紫天蠍 提到...

都唔係..我成日張枱都好亂..但其實我係唔鐘意咁亂.於是做做下野,我又會走去執枱

Betty 提到...

卡臣:

回应了你的问题啦.

自由行 提到...

假花.....裝假狗?????
女仔最興! haha
不過唔係指你呀!

Betty 提到...

张台我成日都收拾, 基本上我不喜欢有野系上面...

至于窗台, 一有尘就会叫阿姐抹, 而且我又买了空气清新机. 全世界都知道我有洁僻.