2008年11月19日 星期三

减薪方案

最近向老板建议"减薪方案", 我感觉自己的建议比老板更加大刀阔斧. 裁减员工薪金的幅度非常进取.

其实可以的话, 我打算推出"裁员方案". 不过老板无叫我交人, 我又不想做呢嗰丑人.

21 則留言:

肥蘇 提到...

一將功成萬骨枯!

Betty 提到...

我自己都要减架... 但作为管理层, 甘样系对公司最有利.

哥斯拉 提到...

原來你在公司咁大power,失敬失敬。

不過如果你不將這個blog的背景音樂關掉,很多人不敢在辦公室偷看。

Betty 提到...

李小龍:

OK, 回应你的要求. 大刀阔斧地cut 了.........背景音乐.

另外, 其实slide 度可以按一个制去关上背景音乐的, 不过我发现好多人都不知道. 而且每次登入去关掉背景音乐也太麻烦, 所以还是算了吧.

反正大家知道, 我喜欢"玫瑰香"这首歌.

雪山飛狐 提到...

I will feel bad if (big if) one day I am in the management and need to fire someone. It is bad enough to lower their salary, but in a time like this. Losing a percentage of your salary is better than losing all of it.

What's the percentage of reduction you are suggesting to your boss?

Betty 提到...

Actually, I am suggesting to close office and factory on saturday and cut 2 days salary proportionally. I think that is around 7% - 8% cut of the total salary.

Hana 提到...

李小龍 好野!

又:如果我知道一出聲就會cut一早就出聲了!唉...

Betty 提到...

HANA:
其实我不知道老板有什么顾虑?
1. 好多公司星期六已经不用上班. 市好的时候, 我们公司就是因为返工时间长而不容易请人.现在趁无单, 无甘多野做的时候将人工及工时一齐减少, 根本是最佳时机. 当市好番的时候, D人又会嘈要5天工作, 到时又不可以减人工.

2. 就算市好番, 人手不够, 米再请番多一两个人咯. 其实我觉得现在应该要cut两个人先合理.

紫天蠍 提到...

所以做sales 個d人都好慘..個市唔好.佢地應該冇咩做. 佢地日日坐係公司都唔知做咩.

Betty 提到...

我间公司D sales 好多野做, 我想cut 的是嗰D clerk.

嗰市不好, D sales 更加要跑多D 客找单, 而且要睇实D客, 米比他们走数. 而且嗰价日日变, sales 要狂转报价单.

所以就算嗰市不好, D sales 系不能 cut 的.

自由行 提到...

咁你係咪要點首"處處cut"俾自己?? haha

市場維京人 提到...

Cut 人嘛,個人覺得應 cut 得 cut,做人唔好心軟。留埋 D 冇用嘅人最後 suffer 嘅除咗老闆同埋 management 外,亦間接影響埋其他做得嘢嘅人。

Betty 提到...

自由行:
Never say never, 预左啦.

Betty 提到...

市場維京人:

同意你讲法.

匿名 提到...

不過我都好佩服你, 肯減人工, 同公司共渡難關.

Hana 提到...

啊呀!我係話cut咗首玫瑰香吖!

哈哈哈!

Betty 提到...

Hana:

以为身为老细的你, 打算cut 员工人工添.

Betty 提到...

自由行:

你嗰BLOG 呢?

Hana 提到...

我行得比較快,係9月(冇乜寫扑)已經cut咗香港三份一員工。

Betty 提到...

Hana,

果然心狠手辣.

佚名 提到...

小瓶子:
一齊減薪共度難關總好過裁員!!