2008年11月17日 星期一

再来一个

高 不 成 低 不 就   失 業 10 年
女 子 感 懷 身 世 跳 樓 亡


一 名 畢 業 於 浸 會 大 學 、 並 曾 任 師 的 女 子 , 近 年 一 直 失 業 賦 閒 在 家 , 昨 日 她 看 報 章 報 道 , 知 悉 科 技 大 學 畢 業 的 年 輕 師 跳 樓 , 懷 疑 她 一 時 感 觸 , 在 東 涌 富 東 住 所 跳 樓 自 殺 , 證 實 當 場 死 亡 。 警 方 認 為 事 件 無 可 疑 , 自 殺 原 因 有 待 調 查 。
女 死 者 曾 惠 珊 ( 35 歲 ) , 未 婚 , 與 父 母 及 兩 妹 一 弟 同 住 富 東 東 馬 樓 一 單 位 。 據 稱 , 曾 女 在 浸 大 社 工 系 畢 業 , 但 她 沒 有 從 事 社 工 , 而 是 選 擇 執 鞭 , 但 了 兩 、 三 年 便 離 職 , 至 今 十 年 未 找 到 工 作 , 只 靠 補 習 賺 取 生 活 費 , 或 向 弟 妹 借 錢 度 日 。

17 則留言:

卡臣 提到...


雖則做人可以有選擇
但都唔好咁啦

篤篤篤撐 提到...

有冇留意, 跳樓自殺, 通常是在星期六、日, 即係話, 人, 千萬不要有太多空閒時間。

至於跳地鐵的, 多數是WORKING DAY, 而且是星期四、五居多

Betty 提到...

篤篤篤撐:

呢位事主十年无做野, 应该几时都甘得闲.

至於跳地鐵的, 多數是WORKING DAY, 而且是星期四、五居多<---你觉得是什么原因?

Betty 提到...

卡臣:

不如写个自杀的故事.

卡臣 提到...

好呀
今個月內

篤篤篤撐 提到...

不如写个自杀的故事.
>>>>>點唱 ?

篤篤篤撐 提到...

你觉得是什么原因?
>>>1. 返工順手
2. 人逼逼, 被逼落去

雪山飛狐 提到...

unemployed for 10 years? Is it possible? 清洁啊婶都应该有得lo gua.

Betty 提到...

甘一个大学生, 要走去做清洁阿婶, 比着我都可能会跳楼啦.

Betty 提到...

卡臣:

你真系太好啦.

Betty 提到...

篤篤篤撐:

如果有看过完全自杀手册, 应该都系会选择跳楼, 因为有D人跳火车, 死不去但断手断脚都好惨.

事实上, 好似并无人试过由三十楼跳落来死唔去, 所以想死, 就记得要上三十层楼高以上起跳啦.

肥蘇 提到...

我昨天經過這地方

Betty 提到...

蘇記:

看了你的BLOG啦.

紫天蠍 提到...

唉...揾唔到工,不如學人去做義工.起碼可以做一個充實的人嘛..

咁樣輕生法, 太儍吧.

自由行 提到...

>清洁啊婶都应该有得lo gua.
無錢開飯, 通渠掃街都要做!

紫天蠍 提到...

係呀, 我有個表哥成四張野.到現在都係成日做散工. 佢有朋友介紹佢入學校做校工. 但佢居然人地請佢都唔做,寧願去做搬貨.

Betty 提到...

紫天蠍:

甘做搬貨可能真系比做校工好D哦.